nei, gjør ikke men trur muligens frontfangeren er til en facelift. så har litt glassfiber jobb til sommerenrapidspeed wrote:så litt sliten ut på siste bilde, mangler det opphen på frontfanger...

ok, jeg vet ikke, den passer ikke 100 % mulig d bare er dårlig støp. hehe skal pusse den opp ja, driver m sandblåsing og lakkering på jobbencaravelleman wrote:trodde ikke de laget monster-fangere til facelift.....
har du tenkt å pusse den opp eller kjører du en mer røff linje?

sorry. veit ikke, kjøpte alt brukt jeg, jeg skal ikke bruke disse når jeg skal omlakkere bilen, men er en annen en som sa han skulle ha di, men kan høre om han har ombestemt segtranphomer wrote:Har du navn, eventuellt plass de sideskjørtene ble kjøpt på. De passer perfekt min røde diamant!

Da hadde du vert en knupp. Trenger nemlig de. Ring meg på 97593741 etc. Vi snakkes.toaake wrote:sorry. veit ikke, kjøpte alt brukt jeg, jeg skal ikke bruke disse når jeg skal omlakkere bilen, men er en annen en som sa han skulle ha di, men kan høre om han har ombestemt segtranphomer wrote:Har du navn, eventuellt plass de sideskjørtene ble kjøpt på. De passer perfekt min røde diamant!

Var det dette du kjøpte?toaake wrote:nei, gjør ikke men trur muligens frontfangeren er til en facelift. så har litt glassfiber jobb til sommerenrapidspeed wrote:så litt sliten ut på siste bilde, mangler det opphen på frontfanger...