Vacuumdiagram 2,5tdi.(acv)
Vacuumdiagram 2,5tdi.(acv)
Noen som har, eller vet hvor jeg kan finne vacuumdiagram til 2,5tdi(acv), på nett?
Noen som vet hvor de forskjellige slangene skal sitte på n75 ventilen? Jeg har nå satt den som går til wastegate øverst.
Nest nederst står den som kommer fra kompressorhuset på turboen.
Nederst står den som kommer fra slangen/røret mellom luftfilterboks og turbo.
Mistenker sterkt at jeg har stokket om disse.
Nest nederst står den som kommer fra kompressorhuset på turboen.
Nederst står den som kommer fra slangen/røret mellom luftfilterboks og turbo.
Mistenker sterkt at jeg har stokket om disse.
Mulig du har feil da.
Sjekket på min ( 97mod tror den er ACV )Rød fra turbo går inn øverst.
Vastegate og luftfilter går inn under synes og huske att blå slange vastegate var nederst, men inne i ventilen er disse koblet sammen tror jeg.
Det var det jeg fant ut ett par år siden da jeg knakk ene nippelen,plugget den og koblet luftfilter og vastegate sammen med ett kryss.
Dette fungerer og vastegate regulerer på 0.8 0.9 bar ( chippet ) jeg har turbotrykk måler innmontert.
Håper dette hjelper var ikke så lett og kikke uten og utmontere igjen så noe går på hukummelsen men det som er helt sikkert er att slange fra turbo er øverst.
Resultat viss dette er feil er turbo uten kontroll og HØYT trykk eller åpen vastegate og lavt trykk.
Hilsen
Terje
Sjekket på min ( 97mod tror den er ACV )Rød fra turbo går inn øverst.
Vastegate og luftfilter går inn under synes og huske att blå slange vastegate var nederst, men inne i ventilen er disse koblet sammen tror jeg.
Det var det jeg fant ut ett par år siden da jeg knakk ene nippelen,plugget den og koblet luftfilter og vastegate sammen med ett kryss.
Dette fungerer og vastegate regulerer på 0.8 0.9 bar ( chippet ) jeg har turbotrykk måler innmontert.
Håper dette hjelper var ikke så lett og kikke uten og utmontere igjen så noe går på hukummelsen men det som er helt sikkert er att slange fra turbo er øverst.
Resultat viss dette er feil er turbo uten kontroll og HØYT trykk eller åpen vastegate og lavt trykk.
Hilsen
Terje
Caravelle coach 87 112i
Caravelle GL tdi 97 grønn
Caravelle GL tdi 97 blå med (Ekte) klima
Caravelle GL tdi 97 grønn
Caravelle GL tdi 97 blå med (Ekte) klima