Sentrallåsen funker ikke i foreldrene mine sin vw t4 1992
Har sjekket at det kommer strøm gjennom ledningene, hvertfall den gule og den røde på venstre dør foran. Åpnet også opp sentrallåsmotoren og sjekke mekanikken, vet ikke om det er rett det her, men det er dette jeg så:
Det som er litt rart er at motoren fungerer! Den var først rusta fast, men så løsnet jeg den og koblet den direkte til et 12v batteri og den snurra rundt, dette testa jeg på begge motorene foran. Jeg har pussa litt på kontakter og sånt, men det vil fremdeles ikke funke! Da jeg kobla til en gang så gikk alle sentrallåsmotorene kontinuerlig opp og ned! : noen som har noe tips om hva som kan være galt?
men det er litt rart at de kan være defekte hvis lånsene gikk opp og ned kontinuerlig men jeg mekket på de greiene i bilen, de låsene som skulle egentlig være ødelagt, funka likevel
Det at de går opp og ned hele tiden har med at du f.eks prøver å låse ved hjelp av førerdøren. Så står f.eks passasjerdøren heletiden på opplåsing pga den er defekt/rustet kontakter, og da går det opp og ned og opp og ned og.... Har vært borti det...
Hadde samme feilen med at den laste opp og igjen døren hele tiden. En av ungan slamra igjen døra og da ble den bra igjen. Var med passasjerdøren det var feil.
Har hatt 3 coacher T3 med samme problemet . Hva skjer . Det er alltid slik at du ikke kan låse alt fra førerdøren . Låser du med passasjerdøren virker alt fint ???
sonic wrote:Har hatt 3 coacher T3 med samme problemet . Hva skjer . Det er alltid slik at du ikke kan låse alt fra førerdøren . Låser du med passasjerdøren virker alt fint ???