Hei
Min T4 2,5 tdi 97 har noen ganger gått ujevnt noen få sekunder ved oppstart. Den jager litt på turtall så etter en veldig kort stund er den seg selv igjen.
Hva kan dette være?
Ujevn gange ved oppstart
Ujevn gange ved oppstart
Stig Borlaug
Re: Ujevn gange ved oppstart
Hei
les ut eventuelle feil med vagcom .
Peter
les ut eventuelle feil med vagcom .
Peter
Bussfeber skal ikke helbredes ,bare vedlikholdes .
T4 California Coach 98 Modell ACV 102 HK TDI
Passat 3B Sedan 99 Modell 1.6 101 HK B
T4 California Coach 98 Modell ACV 102 HK TDI
Passat 3B Sedan 99 Modell 1.6 101 HK B
Har også samme problem på min caravelle 2,5tdi 97mod..
Probleme kommer kun når det blir under 9+ grader å bilen ryker ganske mye i samsvar med dette, men bare i ett kort øyeblikk så er den som normal:)
Har prøvd å finne ut av denne feilen veldig lenge nå å har kommet fram til at det bare skal være sånn.. Har lest på både norske å danske forum for å prøve å finne svar på det men dog uten hell..
Probleme kommer kun når det blir under 9+ grader å bilen ryker ganske mye i samsvar med dette, men bare i ett kort øyeblikk så er den som normal:)
Har prøvd å finne ut av denne feilen veldig lenge nå å har kommet fram til at det bare skal være sånn.. Har lest på både norske å danske forum for å prøve å finne svar på det men dog uten hell..
Ford Sierra. Vw Passat. Audi TT. Chevrolet Tahoe. Vw Passat. Bmw E36. Honda Hr-v. Vw Caravelle T4 2,5tdi
Defekt eller dårlig glødeplugg?
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
BINGO!Haribo82 wrote:Defekt eller dårlig glødeplugg?
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Hehe har lest flere som har skiftet det meste av deler for å prøve å finne ut av dette.. Deriblant er det til og med skiftet diesel pumpe, gløde plugger, diesel pumpe reim, justering hit å ditt.. Blei litt lei meg da jeg leste alt vedkomede hadde gjort i forsøk på å utbedre denne feilen..
Trist at det ikke er noen som har lagt ut en tråd eller no sånt med svar på dette.. For det må da være noen der ute som vet litt mere en oss andre:)
Trist at det ikke er noen som har lagt ut en tråd eller no sånt med svar på dette.. For det må da være noen der ute som vet litt mere en oss andre:)
Ford Sierra. Vw Passat. Audi TT. Chevrolet Tahoe. Vw Passat. Bmw E36. Honda Hr-v. Vw Caravelle T4 2,5tdi
Dysene blir slitt etterhvert,og da forstøver di ikke skikkelig.Merkbart spesielt ved kald motor.Da får du røyk og ujevn gange.
Norsk natur er best sett gjennom frontruta på en lastebil.
For tiden uten VW buss, men....
Er det anbefalt å benytte tilsetningsstoffer i dieselen for å rense dyser?...
– Gunnar v.d. Meeren –
2003 VW T4 California Event 2,5 TDI/102 HK/ACV (Solgt!)
2003 VW T4 California Event 2,5 TDI/102 HK/ACV (Solgt!)
jeg hivde på en god skvett med 2 taktsolje og rykinga mi ga seg vertfall øøøøøø nesten
prosjekt multivan
viewtopic.php?f=56&t=30708
viewtopic.php?f=56&t=30708
Bytt dyser.Koster en haug,men det er jo en viktig del i en dieselmotor.Disse blir som sagt slitt,og da forstøver di ikke skikkelig.
Norsk natur er best sett gjennom frontruta på en lastebil.