Autocheck på lyspærer på Transporter T5?

Caravelle/Multivan/Transporter 2004 - 2015
Post Reply
Aadne

Autocheck på lyspærer på Transporter T5?

Post by Aadne »

Er det noen som vet hvordan det ligger an med autocheck på pærene på en 2007 Transporter?

Tok ut en av disse pinol-pærene (skiltlyspærene) i går, for å måle størrelsen på den og det registrerer i hvert fall ikke bilen. Er det noe autocheck på disse i det hele tatt - evt. på hvilke pærer?

Har bladd igjennom begge instruksjonsbøkene til bilen nå og finner ikke et ord om autocheck. Er det virkelig slik å forstå at dette ikke finnes på bilen?
2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG
2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier)
1998 Yamaha R1
hunter
-
-

Re: Autocheck på lyspærer på Transporter T5?

Post by hunter »

Aadne wrote:Er det noen som vet hvordan det ligger an med autocheck på pærene på en 2007 Transporter?

Tok ut en av disse pinol-pærene (skiltlyspærene) i går, for å måle størrelsen på den og det registrerer i hvert fall ikke bilen. Er det noe autocheck på disse i det hele tatt - evt. på hvilke pærer?

Har bladd igjennom begge instruksjonsbøkene til bilen nå og finner ikke et ord om autocheck. Er det virkelig slik å forstå at dette ikke finnes på bilen?
Var i hvert fall ikke noe sånt på 05 Caravellen jeg hadde... og det var jeg glad for... en ting mindre som kan gå i stykker...
Aadne

Post by Aadne »

hunter wrote:Var i hvert fall ikke noe sånt på 05 Caravellen jeg hadde... og det var jeg glad for... en ting mindre som kan gå i stykker...
Nei, misforstå meg altså ikke - jeg klarer fint å følge med på pærene selv og ønsker meg det ikke, jeg. Men skal bytte ut litt pærer til LED og da er det greit å vite om man trenger å finne noen med innebygget motstand eller ikke. :)

Har også en kompis som har en 05 Transporter og den har det ikke... Tok bare som en selvfølge at noe slikt var standard på en 2007-modell.
1998 Yamaha R1
Øivind S
-
-

Post by Øivind S »

Jeg har ikke fått noen beskjed i instrumentet når det har ryki blinklys og hovedlyspærer på T5 07 modell. Så det er nok ikke noe autocheck av lys osv.
Aadne

Post by Aadne »

Øivind S wrote:Jeg har ikke fått noen beskjed i instrumentet når det har ryki blinklys og hovedlyspærer på T5 07 modell. Så det er nok ikke noe autocheck av lys osv.
Takker for sikker bekreftelse! Alle tiders! :)
1998 Yamaha R1
Post Reply