Er det noen som vet hvordan det ligger an med autocheck på pærene på en 2007 Transporter?
Tok ut en av disse pinol-pærene (skiltlyspærene) i går, for å måle størrelsen på den og det registrerer i hvert fall ikke bilen. Er det noe autocheck på disse i det hele tatt - evt. på hvilke pærer?
Har bladd igjennom begge instruksjonsbøkene til bilen nå og finner ikke et ord om autocheck. Er det virkelig slik å forstå at dette ikke finnes på bilen?
Autocheck på lyspærer på Transporter T5?
Autocheck på lyspærer på Transporter T5?
2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG
2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier)
1998 Yamaha R1
1998 Yamaha R1
Re: Autocheck på lyspærer på Transporter T5?
Var i hvert fall ikke noe sånt på 05 Caravellen jeg hadde... og det var jeg glad for... en ting mindre som kan gå i stykker...Aadne wrote:Er det noen som vet hvordan det ligger an med autocheck på pærene på en 2007 Transporter?
Tok ut en av disse pinol-pærene (skiltlyspærene) i går, for å måle størrelsen på den og det registrerer i hvert fall ikke bilen. Er det noe autocheck på disse i det hele tatt - evt. på hvilke pærer?
Har bladd igjennom begge instruksjonsbøkene til bilen nå og finner ikke et ord om autocheck. Er det virkelig slik å forstå at dette ikke finnes på bilen?
Nei, misforstå meg altså ikke - jeg klarer fint å følge med på pærene selv og ønsker meg det ikke, jeg. Men skal bytte ut litt pærer til LED og da er det greit å vite om man trenger å finne noen med innebygget motstand eller ikke.hunter wrote:Var i hvert fall ikke noe sånt på 05 Caravellen jeg hadde... og det var jeg glad for... en ting mindre som kan gå i stykker...
Har også en kompis som har en 05 Transporter og den har det ikke... Tok bare som en selvfølge at noe slikt var standard på en 2007-modell.
1998 Yamaha R1
1998 Yamaha R1
Jeg har ikke fått noen beskjed i instrumentet når det har ryki blinklys og hovedlyspærer på T5 07 modell. Så det er nok ikke noe autocheck av lys osv.
Takker for sikker bekreftelse! Alle tiders!Øivind S wrote:Jeg har ikke fått noen beskjed i instrumentet når det har ryki blinklys og hovedlyspærer på T5 07 modell. Så det er nok ikke noe autocheck av lys osv.
1998 Yamaha R1
1998 Yamaha R1