Derfor er det med stor glede at jeg igjen fant rom og behov til anskaffelse av en 88 112c igjen. Bilen har gjennomgått en campingombygging hos Trufa og har blitt tatt godt vare på. Det meste er på stell og med et lite bytte av bremseslanger bak pluss en foring foran gikk bilen gjennom EU med kun nuller. Er ikke veldig erfaren som mekker men får til masse med hjelp av forum og gode venner som skaravelle.
Første test som campingbil blir nok fra 5 juli da man skal opp til Kongsberg for å gjøre tjeneste under jazzfestival. Kan se ut om unga vil være med i år og vil trenge et sted litt fritt for arbeidspromille. Sa kan det jo hende at den blir brukt til noe smått før den virkelige årsaken til at jeg fikk trumfa gjennom kjøpet og det er Iron Maiden på Koengen i Bergen 11 august. Unga skal være med og jeg regner med at vi tar turen Drammen til Bergen. Konsert pluss Akvariet med mer der, for så å kjøre sørover til Prekestolen, Stavanger og Drammen.
Litt arbeid vil det bli på bilen fremover. Er ikke helt sikker på hva, men skal vel finne på noe. Kan nok sikkert være greit med litt oljekift ol.
legger og med noen bilder (hvis jeg får det til)

Bil

Kjekt stativ for tur. Trengs kraftigere pumper, men virker.

Kjekt med litt avstand til baksete. Slipper å delta i eventuele krangler da!
Pål

[/url