Jeg har kjøpt meg T3, og hva er vel da mer naturlig enn å registrere seg på forumet for folk med tilsvarende interesse?
Bilen er en en hvit 1986 Reimo Camper, 2.1 wbx med 193.000 på telleren. Ser ut til å være et meget kurant eksemplar uten store overraskelser - eneste "grums" jeg har funnet er en liten skade på frontplata under vinduet som må sparkles og lakkes på nytt, samt at nederste 20cm er smurt inn med bunnstoff for båt (!), men her er det strøken originallakk under. Forøvrig er bilen rustfri med helt og pent interiør og absolutt alt virker.
Bilen har ikke vært på veien siden 2007, så jeg hadde den på EU i går der den gikk gjennom uten så mye som en 1'er feil men påfølgende henting av nye skilter
Foreløpige planer er en full motorservice, nye gardiner/tepper og våtslip av bunnstoffet langs sidene av bilen.
Jeg er i utgangspunktet luftkjølt-vw mann, men vet hvor nyttig det er å være på et forum med likesinnede - så jeg håper på god hjelp når det dukker opp vanskelige spørsmål for en T3-newbie
Mvh Endre
Bilder;