Noen som vet om noen lure nettsider jeg kan finne brukerveiledning til min orginale webasto? Er ett display med 4 knapper i taket. Det jeg skal prøve å få til er å sette på varmen bak, så ikke bikkja fryser ihjel i vinter... Når bilen er parkert.
Er det mulig å låse bilen uten å sette på alarmen? Så fort hunden får bilen til å bevege seg går alarmen. Er det mulig å forandre innstillingene, så den kun går om noen åpner dørene?
Brukerveiledning til Webasto, samt alarm..
Brukerveiledning til Webasto, samt alarm..
Rune
Multivan 2009
4 Motion
Øvre Eiker
Multivan 2009
4 Motion
Øvre Eiker
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Brukerveiledning til Webasto, samt alarm..
Alt dette burda da stå i instruksjonsboka di. Jeg vet VW har hatt skuffende elendige slike siste åra, spesiellt sikringsoverikten har sugd elefanter, men akkurat dette burde da stå der?
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
på min multivan 2010 så går webastoen kun på varmeapparatet foran.
du holder "SET" knappen inne så kan du bla mellom de forskjellige menyene.
ellers så kan jeg skru av kupe overvåking med en knapp nede på stolpen bak førersetet.
da kan jardar bikkja bite i stykker interiøret uten att alarmen går
ellers så kan jeg skru av kupe overvåking med en knapp nede på stolpen bak førersetet.
Jørn Tangen
Ok, burde vel få tak i instruksjonsboken hos forhandleren daDer Postmeister wrote:Alt dette burda da stå i instruksjonsboka di. Jeg vet VW har hatt skuffende elendige slike siste åra, spesiellt sikringsoverikten har sugd elefanter, men akkurat dette burde da stå der?
Rune
Multivan 2009
4 Motion
Øvre Eiker
Multivan 2009
4 Motion
Øvre Eiker
Det var noe sånt jeg "fryktet" ja. Blir nok ikke kvitt den veggen før til sommeren.. Vurderte en liten gassovn beregnet til båt, men er litt over middels skeptisk til det.klystèr wrote:på min multivan 2010 så går webastoen kun på varmeapparatet foran.
Takk for tipset ang knapp, vet ikke om det er slikt på min 09 mod, men skal sjekke...
Rune
Multivan 2009
4 Motion
Øvre Eiker
Multivan 2009
4 Motion
Øvre Eiker
Long shot...: Er det samme varmer på Multivan som California?
Skulle tro at på bobilen kommer lufta fler steder og at det derfor burde være mulig å få enablet dette på en multivan og.
Jeg hadde bil uten bryter for alarmen men fant hvor kupeføleren satt og hadde en bit med gaffa til bruk når bikkja ble igjen i bilen. Eventuelt kan du vel låse bilen med nøkkel og ikke fjernkontroll? Men da har du ikke alarm i det hele tatt.
Alternativt finnes det små 12V vifter med varme i - men da bør du vel ha doble batterier samt en lader tilgjengelig. Sjekk ev. også hundebutikker / forum (eller google...) for det finnes en del utstyr tilpasset bil og hund for lufting om sommeren - skulle tro det også finnes for oppvarming om vinteren.
Nå vet jeg ikke hvordan hund du har, men for en del er det nok med god isolasjon (lag en hule av buret) så holder de varmen selv. Ev. litt halm, blir mye søl men lukter godt da. Andre bikkjer holder varmen uansett. Og noen aldri.
Skulle tro at på bobilen kommer lufta fler steder og at det derfor burde være mulig å få enablet dette på en multivan og.
Jeg hadde bil uten bryter for alarmen men fant hvor kupeføleren satt og hadde en bit med gaffa til bruk når bikkja ble igjen i bilen. Eventuelt kan du vel låse bilen med nøkkel og ikke fjernkontroll? Men da har du ikke alarm i det hele tatt.
Alternativt finnes det små 12V vifter med varme i - men da bør du vel ha doble batterier samt en lader tilgjengelig. Sjekk ev. også hundebutikker / forum (eller google...) for det finnes en del utstyr tilpasset bil og hund for lufting om sommeren - skulle tro det også finnes for oppvarming om vinteren.
Nå vet jeg ikke hvordan hund du har, men for en del er det nok med god isolasjon (lag en hule av buret) så holder de varmen selv. Ev. litt halm, blir mye søl men lukter godt da. Andre bikkjer holder varmen uansett. Og noen aldri.
Takk for tips, får sjekke med noen som burde vite hos forhandleren. Har Ridgeback, og varme er sjelden problem, men kulde derimot
kan selvfølgelig bruke dekken og tepper, men tenkte på webasto ettersom det allerede er der
kan selvfølgelig bruke dekken og tepper, men tenkte på webasto ettersom det allerede er der
Rune
Multivan 2009
4 Motion
Øvre Eiker
Multivan 2009
4 Motion
Øvre Eiker