Hjelp til montering av "eber?" bensinvarmer...

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
Atomkoffert

Hjelp til montering av "eber?" bensinvarmer...

Post by Atomkoffert »

Har akkurat fått tak i et varmeapp. som skal kobles på bensintanken slik at det blir varmt uten motor og strøm.
Nå trenger jeg hjelp til å montere dette på en forsvarlig måte av noen med erfaring. selve opphenget under bilen, og det å koble til bensin ser ikke komplisert ut, men det er noen elektriske greier jeg ikke klarer på egenhånd. Jeg regner ikke med dugnadsånd, men vil gjerne betale litt for hjelp til å få alt i orden.
Happy Go Lucky
SYNCRO
-
-

Re: Hjelp til montering av "eber?" bensinvarmer...

Post by SYNCRO »

Atomkoffert wrote:Har akkurat fått tak i et varmeapp. som skal kobles på bensintanken slik at det blir varmt uten motor og strøm.
Nå trenger jeg hjelp til å montere dette på en forsvarlig måte av noen med erfaring. selve opphenget under bilen, og det å koble til bensin ser ikke komplisert ut, men det er noen elektriske greier jeg ikke klarer på egenhånd. Jeg regner ikke med dugnadsånd, men vil gjerne betale litt for hjelp til å få alt i orden.
Her MÅ du trå varsom. Du MÅ bruke monteringsanvisning eller en fagmann som kan gjøre dette i søvne. Det er også viktig å sjekke at selve brennerenheten er ok. Det er jo tross alt et SVÆRT eksplosivt fludie denne skal benytte. Ring til Bosch Norge, de hennviser deg videre til den nærmeste forhandler og eller verksted som driver med nettopp EBERSPÄCHER. Har nå i vinter selv montert en slik varmer i min bil og så straks at her var det ingen snarvei til suksess.
Hilsen Eskild
Eskild Serigstad
Maskiningeniør

2000 Ford Excursion Arctic Truck 315, 7,3 TDI, dailydriveren
Post Reply