Hei
Er bilen min galvanisert? Bør jeg antirustbehandle den? Multivan t-4 150 tdi 2003 mod.
Bjørnar
Galvanisert eller ikke?
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Galvanisert eller ikke?
ja du bør det. De var dette ifra kaia den gangen de ble levert. Et jævla griseri å montere hengerfester og slik på de da det sto på som værst.
For min egen del så har jeg ikke gjort det og har heller ingen planer om det. Men ja, du bør gjøre det.
For min egen del så har jeg ikke gjort det og har heller ingen planer om det. Men ja, du bør gjøre det.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Re: Galvanisert eller ikke?
Har aldri tectylbehandlet bilene.
Min filosofi er at rusten blir skjult, men det blir ikke lufttett så det fortsetter å ruste. Derfor er det bedre å holde undersiden under kontroll.
Underspyling med høyttrykkvasker ofte på vinteren når det er salt på veiene, og et par ganger på sommeren tror jeg er beste anirustbehandling
Min filosofi er at rusten blir skjult, men det blir ikke lufttett så det fortsetter å ruste. Derfor er det bedre å holde undersiden under kontroll.
Underspyling med høyttrykkvasker ofte på vinteren når det er salt på veiene, og et par ganger på sommeren tror jeg er beste anirustbehandling
2011 Volvo XC 70 D3 Polestar
2001 Caravelle TDI, Lang kombi (solgt)
2003 Transporter TDI Syncro, Kort vare
2001 Caravelle TDI, Lang kombi (solgt)
2003 Transporter TDI Syncro, Kort vare