vwcoach wrote:Har ikke denne vært inne her på forumet et sted? Syntes jeg kjenner igjen gitterene på alle lyktene.
Fin bil foresten
stemmer det 2 ganger
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Da er skiltene kommet på bilen. Den har fått prøvd seg på offroadkjøring. fungerer som f... sperrene fungerer som de skal og den klatrer som faan var litt for glatte dekk på nå, men blir satt på 10,5*31tommere som han har skaffet det blir tøfft
1994 vw multivan allstar 2,4
1988 toyota celica twin cam (stjålet) sist sett i Rjukan.. si fra hvis noen ser bilen... den er hvit av farge....
1998 opel corsa 1l
Da er denne bilen flyttet til Kristiansand, nærmere bestemt Vågsbygd. God bil, litt sveis trenges ellers ok. Spennende tur hjem fra Trøndelag, perioder med masse napping og hakking men nå kurert med byttede tennplugger, ledninger, fordelerlokk og ikke minst, luftboks. Det viste seg at potentiometeret(luftmengdemåler) i den fusket. Microbryteren på spjeldhuset var heller ikke i funksjon i lukket stilling, kun i full gass-stilling. Er nå på utkikk etter større hjul...
Må jo bare gjøre en test da -84. Camper bensin uten motor 1,9 original DG bytte? Å selge en bil her på forumet er umulig :-B
Sent from my LT18i using Tapatalk
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Kanskje mange forventer 'vennepris' her på forumet, ikke sikkert selger vil med mindre han/hun vil sikre at bilen går til et entusiasthjem og ikke til russen.....
Dette er nok ikke årstida for å selge en camper, Paul, med mindre man har garasje og god tid - med jul rett rundt hjørnet! Prøv igjen i mars/april. Jeg kjøpte fordi min sønn trenger en kjørbar syncro før snøen laver ned!