Har hatt liggande fangarar til min C-modell i 2 år no - og tykte i går det var på tide å få dei på. Fekk problem bak. Har hengarfeste som er skrudd inn i det lange firkantstålet som er festa med 3 boltar inn i ramma. (antar at det lange firkantstålet er pga. hengarfeste) Ytterst på dette jarnet er det ein tapp for bolt til stålfangaren.
På Coach-fangaren er det eit hulprofil med påsveisa mutrar på innsida. Ser ut som om dette profilet skal treast inn på det lange firkantstålet - men det går ikkje her. Ser det nesten slik at det er hengarfestet som skapar trøbbel - finnast det andre fester til Coach-fangar som er tilpassa hengarfeste. Takksam på hurtig svar!
Det må då vere einkvan av dokke som har opplevd dette før...
Det må då vere einkvan av dokke som har opplevd dette før...
Kjell Arve Bjørnestad
90 15 44 89
90 15 44 89
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
D væra helt korrekt gammla banan. Dette er montert sammen fra innsiden , så man må ta av hengerfeste og fanger i ett. Å skru av en Coach fanger fra et slikt hengerfeste hvis det har stått på siden -90 er IKKE noe jeg synes er så JÆ... festlig, sitter nemlig så til de grader fast av rust og skitt...... huff huff huffDer Postmeister wrote:Det blir vel laget høl i Coachfangeren på samme sted som stålfangeren. Har sett dette på endel, men jeg mener bestemt at det egentlig er et spesiellt Coach/Carat hengerfeste.
Eskild Serigstad
Maskiningeniør
2000 Ford Excursion Arctic Truck 315, 7,3 TDI, dailydriveren
Maskiningeniør
D væra helt korrekt gammla banan. Dette er montert sammen fra innsiden , så man må ta av hengerfeste og fanger i ett. Å skru av en Coach fanger fra et slikt hengerfeste hvis det har stått på siden -90 er IKKE noe jeg synes er så JÆ... festlig, sitter nemlig så til de grader fast av rust og skitt...... huff huff huffDer Postmeister wrote:Det blir vel laget høl i Coachfangeren på samme sted som stålfangeren. Har sett dette på endel, men jeg mener bestemt at det egentlig er et spesiellt Coach/Carat hengerfeste.
Eskild Serigstad
Maskiningeniør
Maskiningeniør