Hei.. Legger ut noen bilder av bilen jeg har kjøpt.. (Bilen som Huser`n egentlig kjøpte).. Bilen var ganske rusten, så det er litt og henge fingrene i.. Planen er og få bilen i grei brukstand enn så lenge.. Tanken var og få den klar til Tinn treffet.. Legger her ut noen bilder på det som er gjort så langt..
Detter er det som er gjort så langt.. Mangler og montere en del ting..
Men det begynner og ligne noe.
Hei og velkommen til forumet, denne har vi ventet på.
Til den prisen du har gitt for denne så må man beregne at det kommer litt ekstra utgifter, men totalt sett kommer man billig ut av det uansett.
Hva slags motor er det i denne?
Skal du endre til hvit, eller er det bare grunning før den lakkeres tilbake til sin original farge?
Skal du gi den en skikkelig hellakering, hper jeg du koster på den ny dekor som kan kjøpes her: http://server3.gs-shop.de/200/cgi-bin/s ... terID=4357 s
Takk for det. Har nå i første omgang bare tatt den verste rusta på bilen for å kunne bruke den til treffe på Tinn. Blir nok ikke gjort så mye mer nå i sommer, For se til neste sommer hvordan planen videre blir.
Det er en 2,1 L Motor
Nå er det bare å gå på det røde med polering får å få tilbake noe av glansen i den gamle lakken.
Men det er mye at for å få en strøken Joker. Men nå er den i ok bruksstand, så første prøvetur blir en tur til Horten til helga.
Last edited by toakri on 14 Aug 2011, 21:58, edited 1 time in total.
Da er det endelig tid for en prøvetur med Joker`n
Turen går til Horten.
Jeg sliter litt med høy tomgang ca 1200 omd. på varm motor. Er det noen som har forslag til årsak? Jeg fikk høre at det kunne være føleren som sitter under termostathuset. Tok av ledningen på denne å da gikk den opp til ca 1800 omd. å det ville den gjøre om den var i orden ble jeg fortalt. Har også prøvd å justere på gass spjeldet men det hjelper ikke.
Last edited by toakri on 19 Aug 2011, 22:40, edited 1 time in total.
Det ble bra dette Dere for ha god tur nedover til Horten i morgen da.. Skulle gjerne ha blitt med men, for heller ta litt rust på bilen min i stedet for... Regner med det dukker opp noen bilder av din bil og en viss autohome, når dere får rigget dere til der nede..
Raymond Huser
1988 VW Westfalia 112i
1996 BMW 320i cab
2011 Ford Mondeo
Den justeringen på gasspjeldet skal IKKE røres!Tomgangsskruen er den store med skrutrekkerspor i spjeldhuset.Det kan være andre ting som gir høg tomgang også.
Da var turen til Horten unnagjort å bilen gikk helt perfekt!!!!
Spennende med en bil som ikke har blitt kjørt på ca 3år. VWBjørn var med også med sin Comet
Her er noen bilder fra turen.
Last edited by toakri on 21 Aug 2011, 16:54, edited 1 time in total.
narle wrote:Den justeringen på gasspjeldet skal IKKE røres!Tomgangsskruen er den store med skrutrekkerspor i spjeldhuset.Det kan være andre ting som gir høg tomgang også.
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Nei det er en Kamper, Karisma og Kameo har høytak, men ikke så høyt som Komet. Det er ingen soveplasser oppe på Karisma og Kameo. For å slippe å rote med betegnelser, kall alt Autohomes, så blir det rett
Da har det blitt hvite blinklys på meg.. Mangler og kople til parklyset i dem.. Prøvemonterte Lyktespoiler`n som VWBjørn har kjøpt.. Må bli en sånn på meg også.