Har litt el problem.

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
meil1
Car: t3 1987
Phone: 93066261

Har litt el problem.

Post by meil1 »

T3 min vil ikke gløde. Har lest litt frem og tilbake og ikke funnet svar.
Den gløder ikke, glødelyset bare blinker når jeg vrir tenning. Tar jeg ut x releet så starter den. Skiftet x releet, men ikkeno forskjell. Men altså begge releene virker. det må være noe imellom.. men hva? Er det noen som aner hva dette kan være? :oops:
bjørn53
-
-
Car: t3 + golf
Phone: 90134047

Re: Har litt el problem.

Post by bjørn53 »

meil1 wrote:T3 min vil ikke gløde. Har lest litt frem og tilbake og ikke funnet svar.
Den gløder ikke, glødelyset bare blinker når jeg vrir tenning. Tar jeg ut x releet så starter den. Skiftet x releet, men ikkeno forskjell. Men altså begge releene virker. det må være noe imellom.. men hva? Er det noen som aner hva dette kan være? :oops:
viewtopic.php?f=4&t=28719

Image

I det hvite/grå kontakten som sitter rett frem skal du ha spenning på svart ledning når du slår på tenningen og på den røde og hvite skal du ha spenning når startmotoren går.

Det skal være en blå og hvit ledning som går fra motortemperatur giveren denne kan det være feil på som nevnt i tråden. Koble fra den. Har du sjekket den store sikringen som går mellom de to skruene og som du ser er brutt.
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
oylarse
Car: T3 1986 RF
Phone: 40462661

Re: Har litt el problem.

Post by oylarse »

prøv og ta ut temp.måler på motor,den viser gjerne 20 gr.og da blir det ikke gløding.
Post Reply