Hei, er det noen som har brukt de ulike anbuds-tjenestene på nett? Det begynner å bli maaange tilsvarende tjenester.
Jeg la inn en jobb på mittanbud.no på skifte av 4 bærekuler, slakk stabstag begge sider, skifte støtdempere foran pluss ytre endeledd høyre foran på min T4 1996, men har ikke hørt et pip.
Er det slik at verkstedene ikke gidder å sende tilbud, fordi sjansen er stor for at noen andre vil gå lavere i pris?
Hvilke anbudstjenester fungerer?
Mottar også svært gjerne tips til rimelige verksteder på Østlandet, gjerne noen som bruker rimelige deler. Send meg evt en PM.
Erlend
Erfaringer med anbudstjenester på nett?
-
AlexanderT494
- -

- Car: T4 2000 TDI
- Phone: 97 76 95 56
Re: Erfaringer med anbudstjenester på nett?
Tipper de fleste (seriøse) verksteder har nok å gjøre slik at de ikke behøver å oppsøke slike nettjenster. Du bør nok ta en ringerunde til verksteder i nærområdet om du vil ha priser....
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Rent personlig "tror" jeg umiddelbart to ting.
Mittanbud.no er kanskje flinke på å reklamere med ting som gikk greit for kunden men har fått et slags rykte på seg for å fjerne engativ omtale...
Og jeg mistenker mekanikerne å foretrekke å ligge under bil enn å sitte online, med mindre noen skulle få dedikert oppgave å lete kunder. Og som overnevnte innlegg antyder, så skal de vel ha lite å finne på om slike oppgaver kommer på tapetet.
Mittanbud.no er kanskje flinke på å reklamere med ting som gikk greit for kunden men har fått et slags rykte på seg for å fjerne engativ omtale...
Og jeg mistenker mekanikerne å foretrekke å ligge under bil enn å sitte online, med mindre noen skulle få dedikert oppgave å lete kunder. Og som overnevnte innlegg antyder, så skal de vel ha lite å finne på om slike oppgaver kommer på tapetet.
-
Tom Bringsvor
- -

- Car: T5, 2007, TDI, Lang
Min erfaring, påbygg på hytte 15m2, fikk én henvendelse, han snakket engelsk.elram199 wrote:Hei, er det noen som har brukt de ulike anbuds-tjenestene på nett? Det begynner å bli maaange tilsvarende tjenester.
Jeg la inn en jobb på mittanbud.no på skifte av 4 bærekuler, slakk stabstag begge sider, skifte støtdempere foran pluss ytre endeledd høyre foran på min T4 1996, men har ikke hørt et pip.
Er det slik at verkstedene ikke gidder å sende tilbud, fordi sjansen er stor for at noen andre vil gå lavere i pris?
Hvilke anbudstjenester fungerer?
Mottar også svært gjerne tips til rimelige verksteder på Østlandet, gjerne noen som bruker rimelige deler. Send meg evt en PM.
Erlend
VW Transporter, T5,TDI, 4MO, 2007,
-
prinsatle
- -

- Phone: Ni 5 87 10 10
mener mittanbud eller nattavisen som driver den greia der har en egen bil anbud side. husker ikke nå hva den het men gå inn på nettavisen så finner du den der
på fire hjul i svinga
VIF
en by et lag
atle
VIF
en by et lag
atle
Har ikke prøvd det, men ta kontakt med Gromstad Auto i Kragerø, de er billige på T4, (og orginal vw verksted)'
Pris eks skifte av regreim inkl vannpumpe osv 6.900,-
Pris eks skifte av regreim inkl vannpumpe osv 6.900,-
Hmmm, ingen med tid til overs og litt plass i garasjen og lommeboka i Østlandsområdet?
-
Indian
- -

- Car: Multivan 2002 2,5 TDI
- Phone: 46426546
Ta kontakt med A&K Bil i Strömstad.
-
Theodor
- -

- Car: VW T4 -99 kort syncro ex-buss nr.1
- Phone: 93297430
Erfaringer med anbudstjenester på nett?
Hva jeg vet:
1. La inn anbudsforespørsel på flere av disse sidene (rørleggerarbeid). Hørte ikke et døyt.
2. La inn negativ tilbakemelding på flere av disse da de ba om min brukeropplevelse, denne ble sensurert bort fra samtlige.
3. Snakket med min lokale rørlegger ifbm annet arbeid, og han sa at ingen seriøse har tid til å "dille med de der fjasesidene, det er bare for de som har dårlig rykte i sitt lokalmiljø at de må skaffe arbeid annetsteds".
Samlet gir det meg inntrykket at det er bedre å forhøre seg f.eks. her eller på andre forum, litt avhengig av tjeneste...
1. La inn anbudsforespørsel på flere av disse sidene (rørleggerarbeid). Hørte ikke et døyt.
2. La inn negativ tilbakemelding på flere av disse da de ba om min brukeropplevelse, denne ble sensurert bort fra samtlige.
3. Snakket med min lokale rørlegger ifbm annet arbeid, og han sa at ingen seriøse har tid til å "dille med de der fjasesidene, det er bare for de som har dårlig rykte i sitt lokalmiljø at de må skaffe arbeid annetsteds".
Samlet gir det meg inntrykket at det er bedre å forhøre seg f.eks. her eller på andre forum, litt avhengig av tjeneste...
Mvh Øystein Theodor
99 2,5 TDI Man, 9s kort Syncro
07 Mazda 5
99 2,5 TDI Man, 5s lang kombi (vraket)
Imageshack vil ikke vise bildene mine lenger, men jeg husker ikke hvilke jeg har postet hvor. PM meg, så skal jeg fikse det om noen ikke synes.
99 2,5 TDI Man, 9s kort Syncro
07 Mazda 5
99 2,5 TDI Man, 5s lang kombi (vraket)
Imageshack vil ikke vise bildene mine lenger, men jeg husker ikke hvilke jeg har postet hvor. PM meg, så skal jeg fikse det om noen ikke synes.
Ringerunde funker. Mye greiere.
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no