Torbo wrote:Morsomt at du forteller hvor du bor konkret, men bilen din er trygg! - Jeg bor i Sør Norge...
Lykke til med Superbil!
Jeg har vært på Bjarkøy, men den gangen var knapt nok T3 kommet på markedet - på 70-tallet... Og ikek så mange biler der så vidt jeg hustker, om ejg så noen i det hele tatt? Men det var mange M621, Volvo Beltevogner. og Volvo-jeeper, og noen etterlatte GMC-er og Willys også opp i Harstadområdet, nærmere bestemt Åsegarden. Der var jeg på verkstedet stort sett, men kjørte til Bardufoss en gang i une (med overnatting) for å hente deler og utstyr...
Husker alt det morsomme og fine fra den tiden!!! Uff, nå ble jeg nostalgisk... Ingen i dag ville nok tro på alle de historiene jeg har derfra, folk ville tro det var fabler... så jeg trenger ikkee å tenke på å finne på i skrive om dem. Folk tror jo ikke på verken julenissen eller eventyr lengre...
Detter er kun til Zetagi: - litt morsomt...
Hadde en veninne i Harstad da jeg var i militæret, (håper ikke hun er mora di forresten, DNA utlevers ikke!), he he, Foredlrene hennes hadde hytte på Bjarkøy eller Grytøya ved siden av mot Harstad. Og der var vi enkelt helger...
Husker det var minst en fin, sett utenfra, (mini) kirke på en av de øyene, Grytøya?, men jeg hadde ikke noen akkutt behov for å sjekke verken alteret eller benkeradene. Ja, du store verden så liten denne jorda er!
Nå er det slutt for i kveld, ellers blir jeg vel jaga ut av dette forumet!
Hehe morsomt at du har vært her ute i hav gapet, nei ikke mange biler her på den tia det var vel sent 70 tidlig 80 før vi fikk vår første Simca 1100
Nå ligner ikke jeg noen andre i familien jeg er vist noe helt utenom, tror jeg må prate litt med Mamma
neida ingen fare jeg er født desember 70
Tror nok du har mange minner og historier herfra, Nord Norge er nå Nord Norge og her er humor og selvironi på topp
For og være helt ærlig vet jeg faktisk ikke hvor kirka på grytøy ligger, kan ikke huske å ha sett den

Grytøy kjører vi bare over for og komme til Harstad eller hjem til øya, det er liksom ingenting å gjøre der.
Det er ikke på Sandsøy du har vært som ligger mellom grytøy og bjarkøy?
Den Kirka er ikke så stor!
Mvh.