har allerede gjort en god del kjøpt spell nye allterrain fra dekkonline. satt inn 1,9td motor fra coachGL'en jeg hadde kjører med ladetrykk ca 1 bar.. oljekjøler er montert... har også montert 3 blackedition instrument med ladetrykk oljetemp og oljetrykk fra autogauge.. satte inn GL dashbordet fra coachGL'en.. og byttet ut det blå GL interiøret med ett grått GL interiør.. liker det lyse grå mye bedre...
vinsj er bestilt og kommer i posten iløpet av noen dager...
kjøpte spell ny turbo idag, ikke overhalt men spell ny.. var heldig for den har just gått ut av produksjon..
var innom og kranglet til meg en clarion spiller med bluetothstreaming via iphonen til en latterlig god pris.. kjøpte også skillerele 100A for yellow optimaene som skal inn i bilen.. disse skal monteres paralellt.. så oppsettet blir red-top som startbatteri.. og 2 yellowtop'er til stereo og vinsj osv.. må muligens skaffe en 120A dynamo på senere tidspunkt.. turbo og spiller osv blir montert inn etter jobb ikveld batteriene må jeg ha noen flere kabler til... de blir mest sannsynlig montert under bakre seterad og kabling frem til spiller vil bli lagt under bilen.. det samme gjelder kabel til vinsj...
neste blir nå å prøve å finne monteringsbraketten som ble brukt til originale festet på "jagdwagen"... så sliåpper jeg å kutte i fanger for montering.. om siste skulle være eneste utvei så blir det bestilt chrom-fanger fra veng, da jeg ikke vil kutte i den originale GL fangeren...
om noen har tips til direkte link for dette monteringsfestet til vinsjen settjeg pris på det.. legger ved noen bilder..
alltid stas å kjøre T3
spell ny turbo
competition sett fra blaupunkt med ekte carbon.. spiller utrolig bra...
spell nye allterrain..
fått på caratrammer og sorte baklamper..
satte inn den lyse GL innredningen isteden... mye triveligere enn den blå..