Har nå kjøpt en turteller på Mekonomen, og jeg syns å ha lest at du kan koble denne på kontakten til instrumentpanelet?
Hvilken ledning er til turteller? nummeret på ledningen på pluggen hadde vært fint.. Det er en 112hester forresten..
post gjerne hvordan det gjøres på Diesel også i denne tråden, så blir det lett for folk som vil gjøre dette senere.
Ettermontere Turteller
-
Syncroeier
- -

- Car: T3 Syncro DJ '88
-
Syncroeier
- -

- Car: T3 Syncro DJ '88
Da var den på plass! takk for veilledelsen. hadde ikke tålmodighet til å leite i skjema, men det var jo forsåvidt greit forklart..
til info skal + på turteller til pin 8, og - til pin 3. Jeg loddet fast alle på punkter på 'matta' bakpå konsollet siden jeg monterte turtelleren fast i det.
Forresten, hvor er rødmerkinga på 112hestern? må sette nåla riktig så uvitende sjåfører har noe å holde seg til..
til info skal + på turteller til pin 8, og - til pin 3. Jeg loddet fast alle på punkter på 'matta' bakpå konsollet siden jeg monterte turtelleren fast i det.
Forresten, hvor er rødmerkinga på 112hestern? må sette nåla riktig så uvitende sjåfører har noe å holde seg til..
Per Husaas - 1987\88 Caravelle C Syncro 2.1 "Budget Camper"