Er det her noe bambus med comfor styringen?? Noen med erfaring rundt dette??
Webasto fjernkontroll og skyve dører
Webasto fjernkontroll og skyve dører
Opplevde i kveld at fjærnkontrollen på webastoen ikke virket, men det gikk ann å starte den inni bilen,skulle starte opp å kjøre så blinket det i knappen på skyve døra og den virka ikke på el-funksjon.. Kjørte i 5min så slutta det å blinke,og når jeg parkerte så virket fjærn kontrollen på webastoen igjen...
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Webasto fjernkontroll og skyve dører
El skyvedører har ofte hatt problemer med følerne. Gjerne den på toppen og gjerne med selve klemlista.
webasto er en egen historie. Ifølge lastebilsjåfører har Webasto aldri virka...
Du må stort sett inn på VW for en kontroll av dette systemet. Dessværre har det vært endel bugs med de. Spesiellt sirkulasjonspumpa har gått i filler.
webasto er en egen historie. Ifølge lastebilsjåfører har Webasto aldri virka...
Du må stort sett inn på VW for en kontroll av dette systemet. Dessværre har det vært endel bugs med de. Spesiellt sirkulasjonspumpa har gått i filler.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
Rikskringkastingen
- -

- Car: T3 Syncro
Hvis webastoen virker med styringa i takkonsollen, men ikke med fjernbetjeningen, så har det vel med den elektroniske styringen å gjøre, og ikke med vannpumpe eller andre mekaniske ting i varmeren. Og hvis denne feilen dukker opp og forsvinner samtidig med trøbbelet med skyvedøra, så kan det vel tenkes at det er noen gremlins i komfortsystemet. Men jeg har aldri hørt om akkurat dette før, og har ikke noen forslag til repløsning. Kanskje det var tilfeldig at dette dukket opp samtidig? Hvis det skjer igjen, så bør du prøve å notere deg om det skjer i spesielle situasjoner. Har du fjernbetjening til skyvedøra på nøkkelen? Kan det for eksempel ha vært et kraftig magnetfelt der du parkerte, som rotet til radiokommunikasjonen på både webastoen og nøkkelen? Det er mange mulige feilkilder..
Henrik Engen
'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
Hei!
Har også problemer med at fjernkontrollen til webastoen til tider ikke virker. Men jeg har feilkode på datanettverket i kupeen, så er ikke rart at jeg plages. Få lest ut evt.feilkoder på komfortmodulen i bilen så
kansje du kommer nærmere en løsning på problemet.
Har også problemer med at fjernkontrollen til webastoen til tider ikke virker. Men jeg har feilkode på datanettverket i kupeen, så er ikke rart at jeg plages. Få lest ut evt.feilkoder på komfortmodulen i bilen så
kansje du kommer nærmere en løsning på problemet.