har nå bytta bolter til bærearmer og bærekuler,begge sider mansjetter og overhalt alt av bremser,var heldig og fikk all hjelp av en kompis..og nå skjer det jo selvfølgelig noe nytt.....ikke uvanlig
mvh brødbilen

Visst du har servostyring så sitter det et kuleledd i enden på det staget du nevner, inn mot tannstanga. Når dette begynner å bli slitt vil du få en kneppelyd når du nupper litt i rattet og av og til når du svinger mer.brødbilen wrote:
og det virker som
det er i det staget som går helt fram og opp i rattstammen,,,hm,kan det stemme tro.det er ikke når jeg svinger det er bare rett fram,når jeg nupper litt i rattet.blei mye rart detta.er det noe foringer og
dritt igjen nå da.blikke klok på detta...
takk for svar..
brødbilen
Kjelle wrote:Visst du har servostyring så sitter det et kuleledd i enden på det staget du nevner, inn mot tannstanga. Når dette begynner å bli slitt vil du få en kneppelyd når du nupper litt i rattet og av og til når du svinger mer.brødbilen wrote:
og det virker som
det er i det staget som går helt fram og opp i rattstammen,,,hm,kan det stemme tro.det er ikke når jeg svinger det er bare rett fram,når jeg nupper litt i rattet.blei mye rart detta.er det noe foringer og
dritt igjen nå da.blikke klok på detta...
takk for svar..
brødbilen
Biler uten servo har ikke dette kuleleddet
Om jeg ikke husker feil heter det kuleledd for servostyring og koster ca 1500,- kr hos VW