Hei Jeg har sett litt på bildene dine. Isolasjon i veggene lager ofte et rustproblem. Kondens trekker inn og legger seg nederst i isolasjonen. For å unngå kondens og rust pleier mange å legge inn en isopor list nederst slik at det lille vannet som samler seg ikke kan trekke inn i isolasjonen eller bli luftet ut av isolasjonen.
----
Du har laget en kasse bak til å legge madrass etc i. Det er flott å ha en ordentlig madrass. De fleste bilene av denne type bruker putene i setet som madrass. Ikke alltid bra for ryggen så mange tar med seg en tynn overmadrass for komfort.
-------
Bordet som du mangler kan du ordne med en bordfot som står skrudd fast i gulvet eller et campingbord.
--------------
Westfalia har ofte en løsning hvor plassen innerst i bilen blir brukt til skap plass og kjøkkenbenk/kjøleskap. For mange er denne kjøkkenbenken mere til pynt enn til praktisk nytte.
http://www.ebay.de/itm/VW-T3-Westfalia- ... 562wt_1185
De spiser tørr mat i bilen kanskje, men middag på kaffe'.
--------
Jeg ville ha flyttet senga inn til veggen i bilen(eller laget seng i full bredde) og laget meg en kokekasse som kunne stå ytterst ved døren.Nedre del av kassa ville jeg ha laget som en isolert isboks. Øvre del kunne være vask eller primus. Kassa skulle lett kunne flyttes ut av bilen/ inn i forteltet. I isboksen ville jeg brukt nedfrosset 4 liter vanndunker som kjølemiddel(vinduspylerveske).
---
Det er moro å bygge og planlegge.

Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil