Min -87 T3 trenger litt rust-rep. Er på jakt etter karrosseriplaten som omslutter bensinpåfyllingen (2wd). Tar i mot gode forslag. Vil helst unngå Weng-proodukter. Enten original, eller om noen har et bra donor-objekt å skjære ut en bit fra.
Trenger dessuten å lappe litt under stitrinngummien på høyre side.
Dersom noen i Oslo-området trenger litt mer penger til ferien, så kan jeg tilby denne rust-rep jobben.
Karrosseriplaten rundt bensinpåfyllingen
Karrosseriplaten rundt bensinpåfyllingen
Håvard Sørensen, Oslo
_______
/__|__|__|
=O===O=
Member of Team Syncronaut
1972 VW Karmann Ghia
1987 VW Transporter 112i Aut 9-seter
1990 VW Westy Atlantic Syncro 112i 5-seter
2010 VW Caravelle 4M 180hk
_______
/__|__|__|
=O===O=
Member of Team Syncronaut
1972 VW Karmann Ghia
1987 VW Transporter 112i Aut 9-seter
1990 VW Westy Atlantic Syncro 112i 5-seter
2010 VW Caravelle 4M 180hk
jeg endte opp med en veng forskjerm ved bensinpåfyllingen, de lages av klokkerholm i danmark. Kvaliteten var ikke noe særlig, måtte bestille 3 stk før jeg fikk en som var relativt bulke fri og noenlunde rett i platen. 3 små bulker måtte jg sparkle opp, og rette sveise kanten inne i døra, den så ut som et trekkspill.
Jeg betalte 640 for den, vw tok 2200 for den samme + venting fra tyskland. Fikk et par prises av non verksteder på jobben, og alle sa 3000 kun for sveisejobben, lakkering var tillegg.
Jeg endte med å få en kompis til å hjelpe meg, det var første gangen å sveise karroseri for oss begge, men det gikk overasskende bra. Verdt et forsøk om du har muligheten. Tilslutt lakkerte jeg denselv med spraybokser med ordentlig bil lakk, slike bokser som de lager til deg der de selger skikkelig lakk. Det ble meget bra, ingen har hittil kunne se at det er gjort noe der.
Jeg betalte 640 for den, vw tok 2200 for den samme + venting fra tyskland. Fikk et par prises av non verksteder på jobben, og alle sa 3000 kun for sveisejobben, lakkering var tillegg.
Jeg endte med å få en kompis til å hjelpe meg, det var første gangen å sveise karroseri for oss begge, men det gikk overasskende bra. Verdt et forsøk om du har muligheten. Tilslutt lakkerte jeg denselv med spraybokser med ordentlig bil lakk, slike bokser som de lager til deg der de selger skikkelig lakk. Det ble meget bra, ingen har hittil kunne se at det er gjort noe der.
-
Caravelle-Kai
- -