Oppdatering - var ute i bilen nå når det regner, og fant ut at det drypper godt langs den lista rett under vinduet, eller hva man vil kalle det. La ved enda en fantastisk illustrasjon. Er dette typisk for en lekkasje i vinduet?
Edit: Fant nå ut at jeg er jo beskyttet av kjøpsloven selv om jeg kjøper bruktbil privat, så her kan det være en mulighet for meg. Sendte en SMS til han jeg kjøpte bilen av og spurte angående vannlekkasjen, noe han påstod å ikke ha noe kjennskap til. Man ser faktisk veldig tydelig misfargingen på teppet fra vannet på et av bildene fra den originale Finn-annonsen:

Da jeg kjøpte bilen lå det et annet teppe over baki der, slik at man ikke kunne se dette. Oppdaget dette først når jeg skulle kaste det motbydelige teppet som lå over her.
Jeg har svært vanskelig for å tro på at han ikke visste om denne vannlekkasjen. Hjelper heller ikke at han er østeuropeer og snakker rimelig gebrokkent engelsk, så kommunikasjonen er ikke veldig enkel. Nå har han lovet å komme innom en tur for å se på det i morgen, så det blir nå spennende.