Noen som er med på et uhøytidelig romjulstreff den 29.12.2012?
Sted: Lygnasæter kafè / Resturant
Når: Ca midt på dagen [klokka kan godt bikke over 12:00]
Siden siste VWbus treffet i år var på Tinn og det første ikke blir før Vårmønstrings treffet den 10->12 mai 2013, så kunne det vært hyggelig med et treff sånn ca midt i mellom.
Hvis interesse så meld fra her slik at reservasjon kan gjøres og mat etc bestilles i god tid i forveien
Har sendt forespørsel til Lygna om plass / mat etc, venter på svar.
Greven wrote:Hvor i landet er dette?
med tanke på lang kjøre tur osv.
I NordNorge/Hadeland/Toten, nærmere bestemt ved Rv4 1t10min nord for Sinsenkrysset, på toppen av en laaaaaaang bakke 650 m.o.h. Der pleier snøen å komme tidlig, ligge metertykk og gå sent
Jul ja.. har ikke begynt å tenke så langt jeg, men jeg tror den kommer i år også. Hva jeg skal, hvor jeg skal og hvorfor? Har ikke en anelse, lygnaseter kanskje? Det er jo kråsskåntri ski muligheter der..
Jeg har jo lyst til å komme dit, jeg! Men det spørs om det blir plass til en tur innimellom alle middagene og familie- og andre vennersammenkomstene (ja, jeg har andre venner enn bussfolk, også!).
erjo wrote:Jeg har jo lyst til å komme dit, jeg! Men det spørs om det blir plass til en tur innimellom alle middagene og familie- og andre vennersammenkomstene (ja, jeg har andre venner enn bussfolk, også!).
erjo
Ja det har vi alle, Erik (venner utenom bussfolket) og mange sammenkomster med både familier og venner.
Er ikke sikkert dette blir noe av, men jeg prøver meg alikevel.
Kan tenkes at noen vil ha en avbrekk fra både det ene og det andre i jula
Jeg f.eks er engasjert med julecuper i fotball fra 2 dag til 4 dag jul i Modumhallen, og det har jeg vært de siste 10 årene. men det er meg da
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
Jeg f.eks er engasjert med julecuper i fotball fra 2 dag til 4 dag jul i Modumhallen, og det har jeg vært de siste 10 årene. men det er meg da [/quote]
Fysj amei. FOTBALL? Rota til alt vondt
2010 mod Caddy Maxi 1.9 TDI
1989 mod T3 Caravelle 2,1 DJ syncro m/sperre foran og bak
+1
Tror det blir en tur på meg Kanskje siste tur med diesel coachen før den blir parkert
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
jakob wrote:Kanskje jeg skal kjøre t3 til lygna jeg også
Flere bilder a.
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil