sklepp wrote:men hvordan ahr russefolka fått has på de felgene?
Det går flere T3 med slike felger, dette var datidens alufelger som ble levert som ekstra utstyr til T3 før "Coach felgene" som egentlig også er "Carat felger" kom i 1986...
sklepp wrote:men hvordan ahr russefolka fått has på de felgene?
Det går flere T3 med slike felger, dette var datidens alufelger som ble levert som ekstra utstyr til T3 før "Coach felgene" som egentlig også er "Carat felger" kom i 1986...
8/87-7/92 står det på Coachfelgen på ETKA.
Caraten er finere, men råpolerer du en Coachfelg helblank så vil jeg skrive under på at det blir tøft det og! Hvem blir nr 1?
Caraten finnes i mørkgrå, lysgrå(som mine) og gull.
Der Postmeister wrote:
8/87-7/92 står det på Coachfelgen på ETKA.
Caraten er finere, men råpolerer du en Coachfelg helblank så vil jeg skrive under på at det blir tøft det og! Hvem blir nr 1?
Caraten finnes i mørkgrå, lysgrå(som mine) og gull.
Ser du på ETKA på T2 '86 årsmodell ser du Coach felg ble levert da også men da står det 2/86-7/87. Jeg var først sikker på min Carat '86 modell ble levert originalt med "telefon utgaven" felg men når jeg tok ut reservehjulet lå det "coach felg" som det var innprintet '86 på.
Jammen gjør det det! Og går du på gamlere modeller finner du delenr på Caraten, det er nemlig borte på de som har bilde både av Caraten og Coachen... Lærer noe nytt hver dag!
Lurer på om det kan ha vært noe lignede opplegg på Golf GTI fra samme periode?
Mener min mor hadde noe likende på en Golf 2 GTI hun hadde en gang... Kanskje litt off-topic, men kunne jo hende "telefonfelgen" var inn en liten periode...