T3: Brunt Multivaninteriør

Type 2 T1,T2,T3,T4 og T5
Post Reply
Chewie
-
-
Car: '84 Transporter
Phone: +4528442904

T3: Brunt Multivaninteriør

Post by Chewie »

Det drejer sig om en komplet kabine i brun; 1 R&R-sæde, 1 Back to back sæde, 2 forsæder m. de små armlæn, sider med bord i venstre side. Interiøret er i lidt blandet tilstand. R&R sædet er rigtig pænt og det samme er B2B sædet. Siderne trænger derimod til lidt arbejde - de er falmede nogle steder og da der er skåret ud til seler kan de godt bruge lidt reparation i plastikken. Yderligere er førersædet meget slidt og skal have nyt betræk, mens passagersædet er ok. Der følger også sideskab og overskab med, hvori der sidder A/C (stand ukendt). Skabene har diverse huller efter slanger og ledninger til A/C'en. Madras medfølger også, men lugter ikke særlig godt.
Yderligere kan en kasse med diverse brune interiørdetaljer i varierende tilstand følge med.

Interiøret befinder sig i Danmark, men kører jævnligt til Norge, så det kan leveres på vejen til Hemsedal..

Pris.. Bud over 4500,-

Kontakt: Her eller på tlf. +45 26789786

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
ducce999s
-
-
Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0

Re: T3: Brunt Multivaninteriør

Post by ducce999s »

jeg byr deg 4500 for alt hvis du får det oppover
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Diabloto
-
-

Post by Diabloto »

Passer over/sideskap med 3seter sofa?
Gulsviking med All-dilla!
OddN
-
-

Post by OddN »

Dette ser ut som originale Multivan-skap. Regner med alt kommer fra samme bil, og da passer høyskapet bak treseteren, og overskapet er til bil med hevetak. Det ser du på at skapet er helt flatt i overkant.
erjo
-
-
Phone: 95134175

Post by erjo »

Dette er nok fra en tidlig T3-multivan-utgave. Hvis alt er fra samme bil, levert originalt i en T3 fra ny, så må dette være en pre -86. Armlenene på framstolene mangler jo regulering og armlenene er også noe kortere enn i de nyere modellene. Det hadde jo vært fint å putte dette inn i min T3, men feil farge. Jeg kjøper gjerne et slikt interiør komplett, men da må det være blått/grått eller noe i den retning, og selvsagt helt! Da beholder jeg nok også min T3 for godt!
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
OddN
-
-

Post by OddN »

erjo wrote:Dette er nok fra en tidlig T3-multivan-utgave. Hvis alt er fra samme bil, levert originalt i en T3 fra ny, så må dette være en pre -86. Armlenene på framstolene mangler jo regulering og armlenene er også noe kortere enn i de nyere modellene. Det hadde jo vært fint å putte dette inn i min T3, men feil farge. Jeg kjøper gjerne et slikt interiør komplett, men da må det være blått/grått eller noe i den retning, og selvsagt helt! Da beholder jeg nok også min T3 for godt!
Det er helt riktig som du sier. Denne fargekombinasjonen ble kun levert i 85, 86 og 87. Og i 87 hadde armlenene justering. Det er ingen synlige forskjeller på en 85 og en 86 så vidt jeg vet. Jeg har trålet ebay etter sånne armlener til min Multivaninnredning, som er fra en 86 modell, men det har ikke vært å oppdrive.

Ellers ligger det jo en blå innredning til salgs her, også av denne tidlige typen, kanskje det hadde vært noe for deg...
Chewie
-
-
Car: '84 Transporter
Phone: +4528442904

Post by Chewie »

Tak for bud, Paul. Det er noteret.

Innredningen (inkl. skap) kommer fra en '86 modell Vanagon (US modell)...
runel
Car: 1985 T3 camper,1986 caravelle syncro 2,1
Phone: 40-seks-fire-7797

Post by runel »

hei. har du det bakerste skapet enda? å vist det selges det separat? mvh R L
Post Reply