-82 T3 Caravelle1.9TDK vurderes solgt
-82 T3 Caravelle1.9TDK vurderes solgt
Se prosjekttråd for bilder og hva som er gjort, orginalt en Transporter 1.6D, ombygd til Caravelle med sky på vegger og i tak, kombibenk flyttet ca 30cm bak, (seteryggen står jamt med c-stolpen) lagt inn 10-15m² lydisolasjon osv. Byttet til 5trinns kasse og giroverføring, helt smooth og uten problemer. 1.9tdk motor med ny regreim, vannpumpe og termostat, JX dieselpumpe og turbo, TDK dynamo (multireim) alt dette går innunder et orginalt motorlokk.
Har vipperuter til fordørene som kan følge med, også et komplett sett grønntonede ruter for de som foretrekker det.
Godkjent senket 40mm, og har coachfelg med greie dekk sommer og vinter.
Har koblet opp rele for fjernlys, noe som hjelper mye! Evt så kan firkantlykter følge med for enda bedre fjernlys.
Kmtelleren sier 59000km, den gamle under setet stemplet litt over 100000km... om det er 159, 259 eller 359, vet jeg ikke, og det stemmer uansett ikke med motor eller girkasse, så har lite å si.
Rullemalt svart, så appelsinhud er der, men ser greit ut på litt avstand...
Grunn for salg er at jeg ønsker meg større VW med to sylindre ekstra, selger derfor ikke før jeg har kjøpt en slik...
Har vipperuter til fordørene som kan følge med, også et komplett sett grønntonede ruter for de som foretrekker det.
Godkjent senket 40mm, og har coachfelg med greie dekk sommer og vinter.
Har koblet opp rele for fjernlys, noe som hjelper mye! Evt så kan firkantlykter følge med for enda bedre fjernlys.
Kmtelleren sier 59000km, den gamle under setet stemplet litt over 100000km... om det er 159, 259 eller 359, vet jeg ikke, og det stemmer uansett ikke med motor eller girkasse, så har lite å si.
Rullemalt svart, så appelsinhud er der, men ser greit ut på litt avstand...
Grunn for salg er at jeg ønsker meg større VW med to sylindre ekstra, selger derfor ikke før jeg har kjøpt en slik...
Re: Sv: -82 T3 Caravelle1.9TDK vurderes solgt
Skitten bil...

God plass til å passere mellom stort bakovervendt sete og passaskjersete forran...

God plass til å passere mellom stort bakovervendt sete og passaskjersete forran...
-
vwcoach
- -

- Car: 3 stk. T3'er
- Phone: 958 30 024
Re: -82 T3 Caravelle1.9TDK vurderes solgt
Pris?
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
mail:
roar.indsetviken@gmail.com
roars.t3.verksted@gmail.com
vwbus.drammen@gmail.com
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
mail:
roar.indsetviken@gmail.com
roars.t3.verksted@gmail.com
vwbus.drammen@gmail.com
Håpte å hvertfall få 20k igen for den, har brukt langt mer enn det på å sette den sammen...
Men alle bud blir vurdert... om du ikke er intressert i å kjøpe men mener å ha peiling på hva bilen kan vere verd så send meg gjerne en PM, for for å vere ærlig så sliter jeg med verdivurdering selv...
Men alle bud blir vurdert... om du ikke er intressert i å kjøpe men mener å ha peiling på hva bilen kan vere verd så send meg gjerne en PM, for for å vere ærlig så sliter jeg med verdivurdering selv...
Har gjort avtale om å hente en LT28 Karmann imorgen, så ser ikke bort fra at det kan bli alvor om å selge denne. Må gjøre endel arbeid på LT'en også før den er permanent på veien... legger evt denne på finn om jeg ikke får napp her... veteran diesel bør vel åpne en eller annen lommebok?
-
Needforspace
- -

- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
Spekulerte hardt på antallet sylindre. Like omfattende prosjekt med LTen?
EDIT: Har lest meg opp og joda, blir nok bra.
EDIT: Har lest meg opp og joda, blir nok bra.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
VW Crafter LWB -14
Hei. Lenge siden jeg har vært aktiv her på forumet. Driver å leser litt, men nå er det lenge siden jeg har kjørt vw bus. (Onkelen min gjorde krav på T4'en jeg disponerte en stund.) Uansett, jeg er interresert i bilen din. Den virker bra! Problemet er bare at kapitalen min er bundet i den bilen jeg nå har. Den må vekk først. Men jeg kan jo driste meg til å spørre; det er ikke sjangs for at du er interresert i å bytte i en Skoda felicia 00 mod? Med et lite mellomlegg fra min side. Bilen er teknisk bra, kjørt 112 000km, eu ok til våren 2016.
- Martin :)
T3 1.6TD, SB 1990
T3 1.6TD, SB 1990
Jeg kan vurdere innbytte, desverre har jeg hatt en 00 felicia før, så jeg vet hvor lite de bilene er verd. Prøv helst å selg den til noen andre først..., du får nok mer på finn enn hos meg;-)
Jeg har det ikke travelt med å selge bilen min, kona vil helst at vi beholder den...
Jeg har det ikke travelt med å selge bilen min, kona vil helst at vi beholder den...
Hmm.. Ja kanskje jeg skal legge den ut på finn da. Men litt kjipt hvis du bestemmer deg for å ikke selge, også sitter jeg plutselig her uten bil 
- Martin :)
T3 1.6TD, SB 1990
T3 1.6TD, SB 1990
Re: Sv: -82 T3 Caravelle1.9TDK vurderes solgt
Det kan avtales noe på forhånd da;-)trauMa wrote:Hmm.. Ja kanskje jeg skal legge den ut på finn da. Men litt kjipt hvis du bestemmer deg for å ikke selge, også sitter jeg plutselig her uten bil
Bumper denne, er faen ikkeno coach denne her:-(
Synd, men liker den ikke så godt enda som jeg gjorde med coachen, magien stemmer liksom ikke...
Selges eller byttes i gammel VW/Audi med plass til 4 pers...
Annen T3 vurderes også, gjerne en coach. Kjører ikke så mye lengre og skal ikke kjøre T3 på ferietur, så noe spennende som 112i og slikt kan vurderes...
Synd, men liker den ikke så godt enda som jeg gjorde med coachen, magien stemmer liksom ikke...
Selges eller byttes i gammel VW/Audi med plass til 4 pers...
Annen T3 vurderes også, gjerne en coach. Kjører ikke så mye lengre og skal ikke kjøre T3 på ferietur, så noe spennende som 112i og slikt kan vurderes...
La ut finnannonse igår, har vert litt respons. En var og så på den idag, skulle høre med noen og gi lyd iløpet av uken.
Hadde foretrukket å selge til noen som vet hva det er og hvordan ta vare på den, ikke noen som skal ha en "kasse til å bygge annlegg i"...
Hadde foretrukket å selge til noen som vet hva det er og hvordan ta vare på den, ikke noen som skal ha en "kasse til å bygge annlegg i"...
Fått et bra bytteforslag som jeg tror jeg går for, var en som ringte og pruta og sa han skulle hente idag. Men måten han oppførte seg på på tlf gjør at jeg tviler på at det blir noe. Hvorfor gidder folk å oppføre seg som drittsekker når de skal kjøpe bil?
-
hansstef
- -

- Car: T3 -86 SYNCRO GL 1.9TDK
- Phone: 9-1-8-8-0-9-3-7
Right? Eg hadde avtale om bil i Oslo på tirsdag som kommer. Han var utålmodig oggikk med på prisreduksjon.
Gjorde stor sak av en tidligere kjøper som var vinglete og ikke møtte. Litt etter avtalen ringer han og sier at et høyere bud har kommet. Spør om jeg har kjøpt flybilett. Det hadde jeg. OK sa han jeg skal holde på avtalen. "Skulle vel bare mangle" Budet økes så to lapper og da blir det for mye for han. Ringer igjen og sier at nå MÅ han bryte avtalen vår fordi han nådde prisantydningen....byfølkj
Gjorde stor sak av en tidligere kjøper som var vinglete og ikke møtte. Litt etter avtalen ringer han og sier at et høyere bud har kommet. Spør om jeg har kjøpt flybilett. Det hadde jeg. OK sa han jeg skal holde på avtalen. "Skulle vel bare mangle" Budet økes så to lapper og da blir det for mye for han. Ringer igjen og sier at nå MÅ han bryte avtalen vår fordi han nådde prisantydningen....byfølkj
Hans Sæle
Da har du krav på at han betaler flybiletten!
Ikke hørt noe mer fra de her, men er på god vei nordover for å bytte. Da blir jeg T3-løs... men har da LT:-)
Ikke hørt noe mer fra de her, men er på god vei nordover for å bytte. Da blir jeg T3-løs... men har da LT:-)
-
Needforspace
- -

- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
Send krav på billettens pris. Ikke sikkert du får noe, men du får gitt beskjed.
VW E-Golf -16
VW Crafter LWB -14
VW Crafter LWB -14
-
hansstef
- -

- Car: T3 -86 SYNCRO GL 1.9TDK
- Phone: 9-1-8-8-0-9-3-7
Billett ble refundert. Dog var det snakk om 349 kr.
Hans Sæle
Solgt! Eller, egentlig byttet bort. Ute av mitt eie hvertfall...