Sentrallås funker ikke
Sentrallås funker ikke
Holder på å plages med sentrallåsen. Får ikke låsene til å gå. Finns det en "sentral" hvor ledninger fra dørene møtes? Evt hvor? En plass må de vel møtes for å bli enige om de skal låse opp eller igjen. Sikringen som går til låsen er i orden. Ser ut som at det skal være fjernstyrt lås, siden det er knapper på nøkkelen
Re: Sentrallås funker ikke
Batteri i fjernkontroll, hvis du har det??? Ledningsbrudd i førerdør???
Kjent problem på T4 er slitasje på ledninger i mellom dør og dørstolpe. Kan gi de helt utroligste variasjoner av feil på vinduer, speil og sentrallås hvis ledningene når sammen.
Sliter selv med at bilen låser seg når døra lukkes, speil justeres av seg selv osv.
Sjekk ledningsbunten mellom dør og A-stolpe. Finnes løsninger på dette hvis du søker i forumet.
Ny ledningsbunt med "plug and play" kontakter får du kjøpt hos VAG for 2500,-
Kjent problem på T4 er slitasje på ledninger i mellom dør og dørstolpe. Kan gi de helt utroligste variasjoner av feil på vinduer, speil og sentrallås hvis ledningene når sammen.
Sliter selv med at bilen låser seg når døra lukkes, speil justeres av seg selv osv.
Sjekk ledningsbunten mellom dør og A-stolpe. Finnes løsninger på dette hvis du søker i forumet.
Ny ledningsbunt med "plug and play" kontakter får du kjøpt hos VAG for 2500,-
2011 Volvo XC 70 D3 Polestar
2001 Caravelle TDI, Lang kombi (solgt)
2003 Transporter TDI Syncro, Kort vare
2001 Caravelle TDI, Lang kombi (solgt)
2003 Transporter TDI Syncro, Kort vare
Jepps, kjenner til det du beskriver der. Kabelbunten i døra ble fiksa på fredag og montert i går....så den skal være i orden. Har ikke prøvd med fjernkontroll, bare nøkkel.
Etter fiksen funka både el.vinduer og speiljusteringa......bare ikke sentrallåsen.
Etter fiksen funka både el.vinduer og speiljusteringa......bare ikke sentrallåsen.
-
california
- -

Meget mulig en defekt driver. hos meg røk motor i passasjerdøren først. Så etter nok et år i førerdøren....
1996 California 2,5 TDI - solgt..
1998 V70 2,5 TDI - arvet av Junior.
XC70 D5 2004 - konas bil.
XC70 D5 2006 4C - min dagligbil.
Datsun 300zx 1985 3.0 V6 - kosebilen min.
1998 V70 2,5 TDI - arvet av Junior.
XC70 D5 2004 - konas bil.
XC70 D5 2006 4C - min dagligbil.
Datsun 300zx 1985 3.0 V6 - kosebilen min.
Er det et relé som skal være i drift ilag med sentrallåsen, evt hvor og hvilket nr er d på releet?
Hadde samme problem i 98 Caravelle, byttet driver(grønn boks) i førerdør så var alt i orden. Den styrer de andre dørene.