Hei
Lurer på om noen her inne er intressert i å kjøpe bilen min?
Hvordan kan jeg legge ut bilder på denne siden?
Litt om bilen:
Kjøpt i Ålesund i 2012
Kjørt til nord norge i Troms, der den fortsatt er.
Bilen er i god forfattning, antydning til bobble rust i plateskjøtene. Ellers så er den fin.
Innvendig er den grei, langt fra strøken men ett godt utgangspungt.
Brukt mye tid og penger på bilen.
Komplett nytt eksosannlegg. alle drivledd, inner/ytter er nytt. Olje på gear og foraksling byttet, Mobil. Bremsesko pluss fjærpakke i tromlene bak. Nye bilstein dempere rundt om. Hjul-lager rundt om er nytt. Div, foringer. Bakfjærene er nye. Har byttet kjølevæske hvert år. Olje pluss filter hvert år på motor + omega behandling. Vinterhjul er gode, 8 stk sommerhjul på orginale stålfelger pluss VAG kapsler,4 av disse er nye sommerdekk som ikke er satt på enda.
Kjøpte bilen for 40.000 kr, har lyst å selge for samme prisen.
Ring meg opp for mer info hvis det høres intressangt ut.
90895701
Mvh Ove
89 syncro
Re: 89 syncro
Ja nei det finner jeg ikke ut av, men takk for tipset.
Har sendt bilder til 2 stk via mail. Er flere intressert så send mail eller ring.
ovelaks@hotmail.com - 90895701
MVH
Ove
Har sendt bilder til 2 stk via mail. Er flere intressert så send mail eller ring.
ovelaks@hotmail.com - 90895701
MVH
Ove
Er det diesel eller bensinmotor i den ? Om det er diesel tar jeg gjerne noen bilder
Ove Korsnes (o\!/o)
Det står en 2,1 wasserboxer i den.
Er blitt behandlet pent, ingen olje svetting.
230.000 kilometer er bilen gått.
Bilen fungerer bra.
Det som gjennstår nå i understell er steinskjold til bremseskivene framme, disse hadde jeg bestilt feil.
Så disse mangler.
Dør hendelen på skyvedøra knakk i vinter.
Varmeapparat framme og bak virker bra men lagrene i viftemotorene bør skiftes, lager "undulatlyd" på riktig kalde dager.
Gummipakninger på dører er slitt. Det har jeg liggende nytt men ikke montert.
Støtfangere og lister er stykt falmet, det har plaga meg siden dag 1, ser ut som di er hjemmelakkert en gang i tiden.
Baksete er som nytt, framsetene er hele men skitten. En runde med skikkelig rensemaskin er de gode igjen.
Som sakt det er ikke ett strøkent smykkeskrin detta her, men en god firtrekker.Uten bulker og store rustangrep som jeg kan se. Som har tauet opp 4matic, 4motion og ikke minst Volvo awd.
Med tanke på pris igjen så fikk jeg inn ett bud på 35 laken usett. Jeg vill ikke suge mest mulig penger av denne her, men kanskje heller prøve å berge litt penger. Med tanke på att siste regninga fra bernd jeager kom på 1500 euro.
Er blitt behandlet pent, ingen olje svetting.
230.000 kilometer er bilen gått.
Bilen fungerer bra.
Det som gjennstår nå i understell er steinskjold til bremseskivene framme, disse hadde jeg bestilt feil.
Så disse mangler.
Dør hendelen på skyvedøra knakk i vinter.
Varmeapparat framme og bak virker bra men lagrene i viftemotorene bør skiftes, lager "undulatlyd" på riktig kalde dager.
Gummipakninger på dører er slitt. Det har jeg liggende nytt men ikke montert.
Støtfangere og lister er stykt falmet, det har plaga meg siden dag 1, ser ut som di er hjemmelakkert en gang i tiden.
Baksete er som nytt, framsetene er hele men skitten. En runde med skikkelig rensemaskin er de gode igjen.
Som sakt det er ikke ett strøkent smykkeskrin detta her, men en god firtrekker.Uten bulker og store rustangrep som jeg kan se. Som har tauet opp 4matic, 4motion og ikke minst Volvo awd.
Med tanke på pris igjen så fikk jeg inn ett bud på 35 laken usett. Jeg vill ikke suge mest mulig penger av denne her, men kanskje heller prøve å berge litt penger. Med tanke på att siste regninga fra bernd jeager kom på 1500 euro.