Hva sjekket de:
- Chassisnummer
- Måtte ha med både del 1 og del 2 av vognkortet.
- Fabrikkplaten/merket (dette fant vi ikke på denne bilen, var en stund litt skeptisk på om han skulle lage problem av det, men godtok det til slutt)
- Han brukte ikke noe tid på setene da han så at de var festet med orginal innfestning (skinnene i gulvet)
- Det han brukte en del tid på var å sjekke setebeltene. De skulle ha en merking som bekreftet at de var godkjent for forovervendt sete. Vi fant ikke disse merkingene, men de var temmelig skjult p.g.a. at beltene på disse setene er dekket til med plast deksel. Merkingen er på beltet der det er festet nede på stolen (motsatt side som "klikkeren"). Måtte løfte opp sitteputen for å løsne én skrue, én skrue som man ser lett fra siden, og én skrue på undersiden ved hjørnet av stolen. Det som måtte være merket på dem var 2 ting: "E" merke (usikker om det også måtte være tallet 1) og "Aer4mp".
Deler dette med dere slik at hvis noen skal gjøre dette så vet man hva som kreves og kan kanskje være litt forberedt slik at man vet hvor slike ting befinner seg, og kanskje være klar og ha løsnet nødvendige skruer.

Her kan man se merkingene som var nødvendige: "E" og "Aer4mp". Dette merket er fra passasjersetet (fremme) da jeg tok bildet etter jeg kom hjem og ville ikke skru av dekselet igjen.

Slik så det ut. Jeg har selv bare 6 seter selv, det 7. har jeg lånt av en vennlig forumbruker. Ble litt trangt å komme inn og ut med 7 seter, og siden vi bare er 6 i familien kommer vi nok til å kjøre med 6 seter og vask.