Har dessverre ikke orginalsetene, men belte er på plass.OddN wrote:Dette så da ut som et bra eksemplar karosserimessig...
Fint utgangspunkt for et camperprosjekt, tenker jeg
Har du originalsetene?
OddN wrote:Og for de som lurer så er altså dette ut ifra klistrelappen en tidlig 86 modell, produsert tidlig i august 85 (nr 337 av 17000 T3'er totalt i august det året.
DG er 78 hesters wbx
AAN er girkasse med sperre
LH3D er Marsalarød
KX er svart interiør med stoffseter
M013 er dobbelt passasjersete
M500 er halvhøy skillevegg
M552 er varmeapparat bak
M597 er 63A batteri
Bare for at jeg ikke kan se på en sånn klistrelapp uten å dekode den
Med halvhøy vegg, ikke såå uvanlig, spesielt for en bil som startet tilværelsen sin i indre TromsRunner wrote:Har dessverre ikke orginalsetene, men belte er på plass.OddN wrote:Dette så da ut som et bra eksemplar karosserimessig...
Fint utgangspunkt for et camperprosjekt, tenker jeg
Har du originalsetene?
OddN wrote:Og for de som lurer så er altså dette ut ifra klistrelappen en tidlig 86 modell, produsert tidlig i august 85 (nr 337 av 17000 T3'er totalt i august det året.
DG er 78 hesters wbx
AAN er girkasse med sperre
LH3D er Marsalarød
KX er svart interiør med stoffseter
M013 er dobbelt passasjersete
M500 er halvhøy skillevegg
M552 er varmeapparat bak
M597 er 63A batteri
Bare for at jeg ikke kan se på en sånn klistrelapp uten å dekode den
Hvor vanlig er det med varmeapparat bak i transporter?
Er dette er nummer 337 av syncro, ble vel ikke produsert før 1985?

Runner wrote:Ja kan se for meg at det gjør seg på vinteren, synes bare den ser litt malplassert ut i en naken transporter.
Tenkte 2wd og syncro hadde forskjellig nummerering. Hvor har du informasjonen om at det ble produsert 17000 det året? Er det mulig å finne ut av hvilken nummer denne har i rekken av syncro? Ikke at det betyr noe, men synes slik informasjon er litt gøy.

Haha ja mente august. Takk for linken, interessant. Skulle likt å sett en tabell kun for Graz.OddN wrote:Runner wrote:Ja kan se for meg at det gjør seg på vinteren, synes bare den ser litt malplassert ut i en naken transporter.
Tenkte 2wd og syncro hadde forskjellig nummerering. Hvor har du informasjonen om at det ble produsert 17000 det året? Er det mulig å finne ut av hvilken nummer denne har i rekken av syncro? Ikke at det betyr noe, men synes slik informasjon er litt gøy.
17000 stykker var bare i augustSamme fortløpende nummerering på begge, men den ene "G"en angir produksjonssted Graz i Østerrike, og dermed syncro. 2wd ble for det aller meste produsert i Hannover og har dermed en "H". Den andre "G"en indikerer årstallet.
Har tidligere lagt ut en tabell her: viewtopic.php?f=4&t=39307&hilit=nerder
Det lå en tabell på ig syncro 16 siden, men den er nede for tiden. Ikke like detaljert, men likevel en bra oversikt over fordelingen mellom de ulike variantene av syncro.Runner wrote:Haha ja mente august. Takk for linken, interessant. Skulle likt å sett en tabell kun for Graz.OddN wrote:Runner wrote:Ja kan se for meg at det gjør seg på vinteren, synes bare den ser litt malplassert ut i en naken transporter.
17000 stykker var bare i augustSamme fortløpende nummerering på begge, men den ene "G"en angir produksjonssted Graz i Østerrike, og dermed syncro. 2wd ble for det aller meste produsert i Hannover og har dermed en "H". Den andre "G"en indikerer årstallet.
Har tidligere lagt ut en tabell her: viewtopic.php?f=4&t=39307&hilit=nerder