Slik dette ser ut på bildet for meg, er det feil svingunderstell. Det skal jo være skinner på svingskive likt det som er i setefestene som er i bilen som setene tres inn på.
Du må ha to "stålstenger" med to gjengede hull som passer til hullene i eksisterende glideskinne. Stengenes dimensjon må være slik at du kan skyve disse inn i eksisterende glideskinne.
Stålstengene skyves inn i eksisterende glideskinne. Svingskiven legges på, riktig vei, håndtaket nedover. Festehullene i svingskiven må være tilpasset hullene i eksisterende glideskinne. Skrues fast med fire skruer som passer med gjenger og lengde. Dette om svingskiven ikke har festeskinne som passer til eksisterende skinner.
Om det på øvre del av svingskiven ikke er glideskinner for stolen må du skaffe disse, hugern eller lignende. Deretter borrre og gjenge. Hver skinne festes med 2 skruer. Vær pinlig nøyaktig med avstanden ellers får du problemer med å montere setet!
Takk for sist Steinar.
Sånn ser snurre tingen ut.
Plata som vender opp er en del mindre. Den når ikke ut til skinnene på setene.
Jeg trenger at en vinkelprofil på omkring 75° som jeg sveiser fast til den litt for små platen og skrur med 4-5 selvborende skruer opp i setebunnen vil fungere. Styret vil da bli 4 cm høyere. Det er ikke mulig å redusere dette uten å fjerne bunnprofilen i setet og da blir det fare for at jeg blir sittende på sentrumsmutteren for svingskiven.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Original skinnene er sveist til hengslemekanismen for ryggen. De er ikke i veien for snurretingen. Tenker at det blir lett å tilbakeføre til original. Tenker at plassering i lengderetningen bør bli bra om jeg legger opp til at skinnene stikkert like langt frem som original.
Får nok måle litt.
Takk for tips.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com