stste wrote:Møller Tønsberg har vel oppretting hvis jeg ikke tar feil
Hei og takk for svar!
Det er jo bra at få har erfaring med bilopprettingsverksteder.... men er det ingen andre som har erfaring med andre ikke-Møller verksteder?
Eller er Møller Tønsberg bedre enn Møller-bedriftene her i Oslo?
Kundebehandleren i forsikringsselskapet mitt satt pris på at jeg ønsket å bruke et annet verksted enn (sitat kundebehandler) "kjeltringene i Møller".
Jeg tror det er flere her inne som jobber i Møller og forer forumet med god og nyttig informasjon - hvilket jeg og alle setter utrolig stor pris på ! Men jeg må be dem å diskutere med sine overordnede hva som tilsynelatende er en veldig dårlig bedriftskultur et eller flere steder. Når forsikringsselskapet mitt i klartekst til sine kunder bruker uttrykket "kjeltringene i Møller" bør Møller kanskje trå litt mer varsomt nå når hele VW konsernet er tatt med buksene helt nede på ankelen.
Møller Kalbakken og Møller Ryen i Oslo har ropt meg i trynet (ved å forsøke svindle meg og forsikringsselskapet to år på rad) at de ikke ønsker meg som kunde - og jeg tenker å respektere det.
Men hvis Møller Tønsberg er ærlige folk, kan jeg vurdere det - men er nok ikke førstevalget etter hva jeg har opplevd på andre Møller verksteder.
mvh.
Arild
Han som fant opp hjulet var ganske smart.
Han som fant opp de tre andre var et geni.