Koppholder
Koppholder
Har en enslig koppholder i bilen, som egentlig er ganske ubrukelig. Den er for stor for 0,5 flasker, så de faller ofte ned.
I forrige bilen min hadde jeg en dobbel. Er det noen som vet om det er enkelt å bytte dette?
I forrige bilen min hadde jeg en dobbel. Er det noen som vet om det er enkelt å bytte dette?
Re: Koppholder
Eg vel bare å ta den ut ved å presse inn sidene på den og dra den ut, og koble fra evt sigarett tennar ledning
.
.
Er det bare å ta den ut da og montere en dobbbel inn? Høres nesten litt for enkelt ut..
Viss vi snakker om den som sitter over sikringene, så tok eg bare ut min for å fikse sig tennaren.
Stemmer, er den vi snakker omKvalheim wrote:Viss vi snakker om den som sitter over sikringene, så tok eg bare ut min for å fikse sig tennaren.
Ja, men da er det bare å ta den ut da
eg hadde litt problemer med gjekk 5 min så fikk eg det til første gangen 
Møller skal vl ha en halv fot for en dobbel koppholder også. Må høre hva det kosterKvalheim wrote:Ja, men da er det bare å ta den ut daeg hadde litt problemer med gjekk 5 min så fikk eg det til første gangen
eg har ein dobbel liggende, men er vel berekna for alt anna en flasker 
Hehe.. Hva er den beregnet for da?Kvalheim wrote:eg har ein dobbel liggende, men er vel berekna for alt anna en flasker
Har sendt mail til en høgger og hører om ikke jeg kan få kjøpt fra en knust bil der.
US style eller noe... var på mcdonalds, da måtte eg sette koppen på skeiva for at den ikkje skulle dette "gjennom" i bunn
Skulle som alt annet på Møller, ha nesten en halv fot. Cirka 2200 kr. Helt horribelt.. Får nye originale på Ebay til 500-600 kr, så blir nok noe derfra 
Noen som vet om koppholderne er lik på venstre rattet og høyre rattet? Ser de spesifiserer dette når det selges.
Ingen som har en formening..?Kall'n wrote:Noen som vet om koppholderne er lik på venstre rattet og høyre rattet? Ser de spesifiserer dette når det selges.
-
steffs
- Car: Transporter T5 2007 2,5 TDI 4Motion seikel offroad
- Phone: 99472681
Noke somhar eit hot tips på korleis få ut koppholder uten å ødelegge? må komme til å bytte pæra i askebeger/sigarett tenner
Du må presse inn sidene på selve "koppholderen" den sitter i to spor, eg presset først inn ene sida så når den var laus tok eg andre sida.steffs wrote:Noke somhar eit hot tips på korleis få ut koppholder uten å ødelegge? må komme til å bytte pæra i askebeger/sigarett tenner
Google "how to remove cup holder t5" så fant eg guide npr eg holdt på