Står å vasker bilen. 6 år gammel. Så spyler man regelrett av lakken med høytrykksvaskeren.
Jeg vil si noen burde vært hengt. har faktisk lyst å bli kvitt hele bilen før den er en stor rustklump og verd 2 bugg og ei cola..
For dårlig eller?
Mon tro om vw group er stolt av dette.?
Re: Mon tro om vw group er stolt av dette.?
Miljøvennlig lakk, serru!
Joachim
- Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro
- Store Blå, '02 Caravelle TDI trygdeversjon
Diesel er fint å vaske deler i...
- Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro
- Store Blå, '02 Caravelle TDI trygdeversjon
Diesel er fint å vaske deler i...
Hehe.. Det der må du jo klage på!
Jeg kan trøste deg med at den nye T6 ikke er verdens beste bil heller. Litt annen sak enn din da, men helt ny T6, hadde den i en uke før det lå en dam på gulvet i den. Og han fikk beskjed av Møller at de måtte ha bilen i fire dager.. hehe.. Da snakker vi kvalitet! Til 690.000 kr.. Tre seter.
Bra nye 2 liter 204 hkbensin var gjerrig. Den bruker samme som store V8'eren gjør på blandet kjøring. 1,5 l pr mil. Det er galskap.. Hva gjorde VAG etter at 2,5 TDI forsvant?? Har jo vært et mareritt uten like med 2 liter motorene.
Jeg kan trøste deg med at den nye T6 ikke er verdens beste bil heller. Litt annen sak enn din da, men helt ny T6, hadde den i en uke før det lå en dam på gulvet i den. Og han fikk beskjed av Møller at de måtte ha bilen i fire dager.. hehe.. Da snakker vi kvalitet! Til 690.000 kr.. Tre seter.
Bra nye 2 liter 204 hkbensin var gjerrig. Den bruker samme som store V8'eren gjør på blandet kjøring. 1,5 l pr mil. Det er galskap.. Hva gjorde VAG etter at 2,5 TDI forsvant?? Har jo vært et mareritt uten like med 2 liter motorene.
Har prøvd å klage på dette pluss sinkslipp før garantien min som privatperson gikk ut men siden jeg har logo på bilen så er den i deres øyne en firmabil selv om det er jeg som eier den. så da var det 3 år som gjadt. jævler..

-
Hr Kotelett
- Car: Multivan T5 2006
Dam på gulvet, pga de fantastiske skyverute i rutene opplegget sitt? Får virkelig håpe de har fått dreisen på det, har hatt problemer med de på både 2005 Caddy og 2006 Multivan.
Det var vel lekkasje et sted foran i kupeen. Ble dam ved passasjerbeina såvidt jeg husker.Hr Kotelett wrote:Dam på gulvet, pga de fantastiske skyverute i rutene opplegget sitt? Får virkelig håpe de har fått dreisen på det, har hatt problemer med de på både 2005 Caddy og 2006 Multivan.