viewtopic.php?f=9&t=31522
Selger denne. Bilder kommer. Relativt lite rust.
For øyeblikket står den slik, og har stått slik siden november:

Startet på første i går. Ikke dårlig!
Bremsene må sikkert fikses for å få den EU-godkjent, litt kjølevann forsvinner, så det må etterfylles av og til. Da jeg kjørte den i høst var det ikke oftere enn en gang annenhver uke, kanskje. Eller skjeldnere.
Bilen har vært topp, men jeg gidder ikke og har ikke tid, så jeg vil selge den. Interiøret er slitent, rocknroll-setet er litt løst, siden boltene som holder det på plass rustet løs fra hjulbuen. Har treoljet og satt inn bolter der for å forhindre videre rust:

Som det står i tråden, ble det byttet topp og toppakning og manifold for ikke altfor lenge siden, motoren er en golfmotor, tror jeg.
Nytt batteri i fjor. Bærer litt preg av hjemmefiksing. Opplegg for 1000-metere er lagt inn, samt lysforsterker fra biltema (som fungerte så bra at jeg aldri fikk kjøpt meg 1000-metere. 4 takbøyler, to av dem med lås. Alt inkl.
2 nøkler som passer i alle låser.
Skal få testet bilen litt og få noen bedre bilder, og så regner jeg med at den kan kjøres trygt et lite stykke. Bilen var daglig i bruk fram til november, og ingenting er gjort fra eller til, jeg bare gadd ikke å ta den på eu-kontroll, fordi jeg regnet med å få feil ihvertfall på bremsene.
Bilen er en bobil, så billig forsikring og slikt.
Selges kr 15000,-