hei
jeg har en org multivan som det ikke kommer lyd fra høyttalerene (alle 4) tatt diagnose og det viser feil på alle høyttalerene. noen som har tips på hva jeg må se etter=? ser ingen brudd noen steder.byttet om cd spilelrn men nå trenger jeg koden og denne står seff ikke på serviceboka.noen som kan hjelpe til med å finne koden??
bor i drammen så kan kjøre rundt om for hjelp:D
vw multivan t5 problemer med lyd
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: vw multivan t5 problemer med lyd
Redd du må inn på VW for kode.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Har funnet koden men ingen lyd enda.noen hjelp å få??
Nå kjenner ikke jeg til om Multivan har noe spesielt opplegg ang. lydanlegget, så det jeg sier nå forutsetter rene ledninger fra spiller til høyttaler.
Hvis du har byttet spiller har du vel også tilgang til høyttalerledningene bak på spilleren. Jeg ville da begynt og målt mot høyttalerne med et ohmmeter. Du ser da om du har brudd eller ikke, vil vel tro at du måler rundt 5 - 20 ohm mot en høyttaler som er OK. Hvis du måler brudd ville jeg tatt meg fram til høyttaleren og målt rett på den. Da vil du kunne finne ut om bruddet er i høyttaleren eller i ledningen. Hvis alle 4 høyttalerne måler OK må problemet ligge i spilleren eller i koblingene bak.
Hvis du har byttet spiller har du vel også tilgang til høyttalerledningene bak på spilleren. Jeg ville da begynt og målt mot høyttalerne med et ohmmeter. Du ser da om du har brudd eller ikke, vil vel tro at du måler rundt 5 - 20 ohm mot en høyttaler som er OK. Hvis du måler brudd ville jeg tatt meg fram til høyttaleren og målt rett på den. Da vil du kunne finne ut om bruddet er i høyttaleren eller i ledningen. Hvis alle 4 høyttalerne måler OK må problemet ligge i spilleren eller i koblingene bak.