Kan jeg fjerne skilleveggen?

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
slickiverson
-
-
Car: T3 1986
Phone: 40767685

Kan jeg fjerne skilleveggen?

Post by slickiverson »

Hei! Jeg har en camping-innredet T3 med skillevegg. Bilen har hvite skilter. Kan skilleveggen fjernes eller er denne bærende/med på å stive av bilen? Bilen er registrert med tre seter foran, men jeg setter inn et enkelt sete om veggen fjernes.
OddN
-
-

Re: Kan jeg fjerne skilleveggen?

Post by OddN »

slickiverson wrote:Hei! Jeg har en camping-innredet T3 med skillevegg. Bilen har hvite skilter. Kan skilleveggen fjernes eller er denne bærende/med på å stive av bilen? Bilen er registrert med tre seter foran, men jeg setter inn et enkelt sete om veggen fjernes.
Det er ikke noe bæring i skilleveggen så sånn sett kan du fjerne den. Men sjekk likevel om du må omklassifisere bilen fra en kjøretøygruppe til en annen. Hva står det i vognkortet i dag? Varebil, campingbil eller personbil?
slickiverson
-
-

Post by slickiverson »

OddN wrote:
slickiverson wrote:Hei! Jeg har en camping-innredet T3 med skillevegg. Bilen har hvite skilter. Kan skilleveggen fjernes eller er denne bærende/med på å stive av bilen? Bilen er registrert med tre seter foran, men jeg setter inn et enkelt sete om veggen fjernes.
Det er ikke noe bæring i skilleveggen så sånn sett kan du fjerne den. Men sjekk likevel om du må omklassifisere bilen fra en kjøretøygruppe til en annen. Hva står det i vognkortet i dag? Varebil, campingbil eller personbil?
M1, 313 Campingbil står det i vognkortet.
OddN
-
-

Post by OddN »

slickiverson wrote:M1, 313 Campingbil står det i vognkortet.
Da kan den fortsette å være det også uten skillevegg. Altså bare å fjerne.
slickiverson
-
-

Post by slickiverson »

OddN wrote:
Flott, takk for hjelpen! Den ser ut til å bare være punkt-sveist, så da er det vel bare å bore opp punktene for å få ut veggen?
OddN
-
-

Post by OddN »

slickiverson wrote:
OddN wrote:
Flott, takk for hjelpen! Den ser ut til å bare være punkt-sveist, så da er det vel bare å bore opp punktene for å få ut veggen?
Såvidt jeg husker så er den originale lave skilleveggen bare punktet. Mener også å huske at den besto av to deler... Jeg har fjernet en sånn en gang, men husker ikke helt hvordan det var.
Post Reply