På interiøret ditt så skal du ha noen plast del som du setter inn i den smale metal tappen i midten . Skjekk om plast delen sitter ordtlig da denne er festet med lim og kan være delvis løs eller blitt vekk ved demontering
Pedaren wrote:På interiøret ditt så skal du ha noen plast del som du setter inn i den smale metal tappen i midten . Skjekk om plast delen sitter ordtlig da denne er festet med lim og kan være delvis løs eller blitt vekk ved demontering
Har nå leita i garasjen uten å finne plast delen. Mener å huske at den var minst like lang som metalfeste , men ca bare havparten så bred av sin lengde.Den ene langsia er laget litt spiss .
Pedaren wrote:Har nå leita i garasjen uten å finne plast delen. Mener å huske at den var minst like lang som metalfeste , men ca bare havparten så bred av sin lengde.Den ene langsia er laget litt spiss .
Hnm! Tru om denne plast delen kanskje henger fast i interiøret mitt ? Å at det er derfor den ikke griper tak?
Da er det bare å sjekke at den sitter godt og ikke gir etter når du skal sette iteriøret på plass. Tror du må vinkle interiøret litt inn mot Metal haken for å få den nedi først. Når den er i hakk så er det bare å trykke resten av interiøret forsiktig på plass. Tror jeg brukte tek 7 da jeg limte min løse plastdel til interiøret. Lykke til , Skal nok gå bra detta. Du er kansje allrede ferdig, da jeg var litt treg med å svare.