Har nylig vært på pkk hos naf og da fant jo selvfølgelig kontrolløren en del "småplukk".
Jeg byttet bærekuler og fjærbeinslager ifjor, men nå fikk jeg 2 feil på bærekule venstre side og fjærbeinslageret har begynt og knirke. Dette var deler fra febi jeg brukte ifjor. Hva er det som duger i forstillingen på en t5?
Må også bytte ett bremserør bak pga rust, hvilken dimensjon er disse rørene på?
Må si jeg er skuffet over naf her i Kristiansand nå som de har åpnet verksted. Fikk 2 feil fordi tåkelys ikke virket. Hadde han som sjekka bilen sjekket hengerkontakten hadde han sett at det sto en adapter i kontakten..i stedet fikk jeg prisoverslag på 250 kr for skifte av pære. .fikk også 550kr i prisoverslag for å stille inn kjørelysene..før fikk jeg låne måleapparet og stilte inn lysene selv mens kontrolløren sjekket andre punkter på lista si..
Bærekule og fjærbeinslager
-
mr.johansen
- -

- Car: t5 1,9 2006
-
einic
- -

- Car: T3 1986 DJ T5 2007 4 MOTION Porsche 914 4 1972
Re: Bærekule og fjærbeinslager
Fjærbeinslager og kuler trenger fett! De er nesten tørre ut av esken. Jeg tilfører sjøvannsbestandig fett før montasjen.
-
mr.johansen
- -

- Car: t5 1,9 2006
Re: Bærekule og fjærbeinslager
Fjærbeinlageret var rimelig tørt ja. Satt det inn med marine-fett slik du du sier, men bærekula er jo værre å få fett inn i. Den er jo hermetisk lukket..Er vel derfor man skal være litt forsiktig med å varme de oppeinic wrote:Fjærbeinslager og kuler trenger fett! De er nesten tørre ut av esken. Jeg tilfører sjøvannsbestandig fett før montasjen.
Er kvaliteten på delene jeg er fortvilet over.
Det forrige fjærbeinslageret var fra FAG og der var det ikke kuler igjen når jeg åpnet det.