sitter med 2 tapper igjennom bakluka. disse knekker lett når du prøver og ta av merke. hvis du ikke har av dørtrekket da.. da kan du dytte på disse tappene.
Det skal sitte en pligg i midten på emblemet som har ei låseskive på. Ikke alle har denne hel. Noen emblem mangler denne og, og noen bakluker har ikke hølet til det, så jeg trur det må være ett par forskjellige støp og pressinger ute & går. Du kan uansett bare ta tak i det og dra det rett av, det skal gå. Dette emblemet er likt T3 sitt, bortsett fra gummien bak, den kan flyttes over på nytt emblem. Da kan du kjøpe deg orginalt svart emblem bak hvis du vil. Hvis du kjøper T3 Armèemblem.
På min var det festet/presset inn uten noe bakstykke. Var bare å trekke rett av. Enten var det gummien som gikk inn i hull i bakluka, som plastplluggene gikk inn i, eller så var det plasthylser.
hey Rune... ikke gidd ta av hele dørtrekket for det lille greiene der. Jeg dro det rett av, lakka det svart og pressa det på igjen samma ettermiddag. Inventar er viktigere å holde helt enn et dumt emblem
solrikioo wrote:Da dro jeg det av, det knakk. Og den dagen gikk rakt åt helll...
Hvor får jeg tak i ferdig lakka sort?
Der Postmeister skrev:
Det skal sitte en pligg i midten på emblemet som har ei låseskive på. Ikke alle har denne hel. Noen emblem mangler denne og, og noen bakluker har ikke hølet til det, så jeg trur det må være ett par forskjellige støp og pressinger ute & går. Du kan uansett bare ta tak i det og dra det rett av, det skal gå. Dette emblemet er likt T3 sitt, bortsett fra gummien bak, den kan flyttes over på nytt emblem. Da kan du kjøpe deg orginalt svart emblem bak hvis du vil. Hvis du kjøper T3 Armèemblem.