Heisann
I sommer kjøpte jeg meg igjen en Caravelle, etter å ha kjørt X-Trail i nesten ett år.
Caravellen jeg har nå er en T5 4motion 174Hk.
Har planer om å ettermontere orginalt navigasjonssystem i denne.
Prisen hos Møller ligger på kr. 33408,- Helt sykt.
Har derfor undersøkt om det er å finne noen brukte til salgs. Er hele tiden slike til salgs ute på internett. Prisene her ser ut som å havne på ca. kr. 4000,- - 6000,-
Er dette en kurrant sak å montere? Er det bare "tut og kjør"?
Noen som vet om andre steder man kan kjøpe slike?
T5Tassen
Navigasjon til T5
Software oppdateringer
Noen som vet om denne originalnav'en får SW oppdateringer som er mulig å få lagt inn på noe vis ?
Og er det noe forum eller hjemmeside for disse original-satnavene med stor skjerm.
Jeg har også denne i min og er kjempefornøyd. Har også en Tomtom One satnav i M5'en. Den har andre og flere muligheter, særlig 3D visning av kart skulle jeg gjerne hatt i Multivanen - men vanskelig å finne noe info om den synes jeg. Det eneste jeg har skjønt er at den er laget av Blaupunkt, men der er det også stopp. Noen som har noen linker til Vw satnav ?
Info mottas med takk !!
Og er det noe forum eller hjemmeside for disse original-satnavene med stor skjerm.
Jeg har også denne i min og er kjempefornøyd. Har også en Tomtom One satnav i M5'en. Den har andre og flere muligheter, særlig 3D visning av kart skulle jeg gjerne hatt i Multivanen - men vanskelig å finne noe info om den synes jeg. Det eneste jeg har skjønt er at den er laget av Blaupunkt, men der er det også stopp. Noen som har noen linker til Vw satnav ?
Info mottas med takk !!
I markedet for Multivan igjen!!
Det er riktig som du sier. Det er en Blaupunkt.
Prøv å gjør et søk på "MDF2 RNS DVD Navigation"
Nyeste ver. software mener jeg skal være Ver.3, men det tror jeg er på kart.
Vet ikke om det er mulig å oppgradere firmware.
Den nyeste versjon av MFD2 tror jeg har delenummer 7H0035191 J
Har også sett de med R i delenummeret. Vet ikke helt om det kan stemme.
T5 og Touareg benytter samme navigasjon.
T5Tassen
Prøv å gjør et søk på "MDF2 RNS DVD Navigation"
Nyeste ver. software mener jeg skal være Ver.3, men det tror jeg er på kart.
Vet ikke om det er mulig å oppgradere firmware.
Den nyeste versjon av MFD2 tror jeg har delenummer 7H0035191 J
Har også sett de med R i delenummeret. Vet ikke helt om det kan stemme.
T5 og Touareg benytter samme navigasjon.
T5Tassen