Sentrallås t3
-
narle
- -

- Car: 16"highroof syncro
- Phone: 4-8-2-7-2-2-3-2
Sentrallås t3
Hva er det som bruker å være feil på disse sentrallåsene?Når jeg låser bilen så låser alle dørene fint,men når jeg skal åpne så låser den seg igjen med engang.Det er kun førerdøren som åpner og lukker seg,de andre reagerer ikke når jeg åpner.Kobler jeg vekk førerdøra og bruker nøkkelen i passasjerdøra så virker resten av dørene fint.Hvis jeg lar framdørene stå oppe så prøver de å låse seg hele tiden når alle er koblet.Tips og råd mottas med takk!
91 Halvpanel Syncro 1,9tdi
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
87 Syncro Caravelle GL 1.9 tdi
87 Westfalia Club Joker 2,1 inj
84 Caravelle Carat 1,9 inj.wbx
79 Sika 2.0 luftkjølt
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
79 Sika 2.0 luftkjølt
Re: Sentrallås t3
"hjernen"...eller motoren som skal trigge låsing av hele bilen (dvs. førersiden).
Driver å monterer sentrallås i syncroen min, har fått tak på noe "uoriginalt" kjøpt på qxl...det funker ok.
NB! har motorer om du skulle mangle det!!
Driver å monterer sentrallås i syncroen min, har fått tak på noe "uoriginalt" kjøpt på qxl...det funker ok.
NB! har motorer om du skulle mangle det!!
Roar Sørnmo
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
-
narle
- -

- Car: 16"highroof syncro
- Phone: 4-8-2-7-2-2-3-2
Du hadde rett,du!Mange takk.Der Postmeister wrote:Sjekk for ledningsbrudd i døråpningen på venstre side. Det er ett problem jeg hadde i vår med samme symtom.
91 Halvpanel Syncro 1,9tdi
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
79 Sika 2.0 luftkjølt
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
79 Sika 2.0 luftkjølt
Har noen av de samme symptomene og problemene som Narle men finner ikke at samme løsningen fungerer i mitt tilfelle
Det å låse bilen fungerer fint på alle dører. Problemet starter når jeg skal låse opp dørene. Resultatet er det samme om jeg prøver på venstre eller høyre fremdør, og forsøker jeg å låse opp går knappen opp på døren på den siden jeg står mens resten ikke blir påvirket. For å komme inn i bilen må jeg være rask og åpne døren før den låser seg igjen. Vel inne i bilen må jeg skynde meg over til motsatt side for manuelt å låse opp døren på motsatt side da sentrallåsen forsøker å låse bilen intill jeg lukker døren eller åpner på motsatt siden.
Noen som har vært borti noe liknende? Forslag til løsning?
Det å låse bilen fungerer fint på alle dører. Problemet starter når jeg skal låse opp dørene. Resultatet er det samme om jeg prøver på venstre eller høyre fremdør, og forsøker jeg å låse opp går knappen opp på døren på den siden jeg står mens resten ikke blir påvirket. For å komme inn i bilen må jeg være rask og åpne døren før den låser seg igjen. Vel inne i bilen må jeg skynde meg over til motsatt side for manuelt å låse opp døren på motsatt side da sentrallåsen forsøker å låse bilen intill jeg lukker døren eller åpner på motsatt siden.
Noen som har vært borti noe liknende? Forslag til løsning?