jeg har funnet en gammel panelbay borti her og lurte på om det er noen som er interesert i et prosjekt. jeg vet ikke hvem som eier bilen, men hvis noen er interesert kan jeg prøve å finne det ut. bilen er fra 71 eller eldre, vet ikke år. jeg kan ikke si så veldig mye om bilen for det var temmelig mørkt da jeg så på den i stad, men det ser ut til å være lite rust selv om den er noe skadet. det ser ut til at den har kjørt av veien og rullet, det er et par store bulker på taketog det ene hjørnet bak er slått inn, i tilegg til noen bulker rindt om kring. fronten så relativt hel ut (jeg kunne ikke se nederste delen). bilen mangler motor og kassa ligger på bakken, det jeg kunne se av understellet fra motorluka så (i mørket) relativt bra ut forholdene tatt i betraktning. den har alle hjulene der de skl vere så understellet kan vere relativt bra. det har tyveligvis vert plukket deler av bile, den mangler ratt, lykter, speil, o.l. og er full av skrot. en kar som henta posten der mente den hadde stått i minst 25 år, men jeg håper det er mulig å redde den likevel.
PS: bilen står utenfor tromsø
Noen som er interesert i et prosjekt?
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Sitter bak høyre forsete.
Evt se etter dette:
Stor boltsirkel(på felger)=68-70
Liten boltsirkel og små baklys=71
Liten boltsirkel og STORE baklys OG lavtsittende blinklys=72
Liten boltsirkel og store baklys OG høytsittende blinklys=73-79