arthur wrote:Tusen takk for gode svar! Mitt sete står langt bak da dette er en buss med org. tre seterader. Skal sjekke med just campers og reimo...
dersom ikke noen her på foruet har egnede beslag liggende

:
Jeg har noen helt nye, komplette reimobeslag liggende ti slik seng. Kjøpt nye i sommer men ikke benyttet da jeg fikk tak i innredning brukt.
Du kan få med tegninger også, kan sendes. Det er fullt mulig å benytte eksisternde kombiseter (hvis det er de du skal bruke, men kan sikkert også benytte vanlige bakseter). Kombisetene (platene der stoffet og madrass er festet) må skjæres av noe på lengden ellers blir det for trangt. Jeg valgte å ta alt sammen av å stifte det på igjen med en kraftig stiftemaskin (kjøpes i byggvarefirmaer). Det må også bygges ei kasse som skal stå inne i bilen.
Jeg har gjort denne operasjonen flere ganger og er ikke så veldig vanskelig.
Men det er en ting som er viktig: Bruk kryssfinér av tykk sort, minimum 22 mm tykk, ellers blir hele greia "myk".
Er du interessert i beslag med tegninger, tar du bare kontakt med e-post. Prisen er 1100 + frakt til deg (pris England 59,50 pund + frakt til Norge + fortolling = ca. NOK 1000 + frakt til deg fra meg).
(Se link:
http://shop.justkampers.com/product_inf ... s_id/10062).
Justkampers sender ikke med tegninger, men det får du av meg!
Lykke til!