For noen måneder siden byttet jeg bryterdelen i tenningslåsen (hvit plastdings) med en splitter ny. Nå er den gåen igjen...
Jeg synes den burde holde lengre. Min eneste forklaring er at det må være noe annet som drar for mye strøm ett sted.
I så fall burde sikringene ta støten og ikke bryteren?
Noen som har vært borti lignede?
Feilen oppstod/var et faktum ved første startforsøk etter at jeg hadde gått tom for bensin, sikkert ingen sammenheng, men man vet aldri med disse bilene.
Hvorfor ryker switchen i tenningslåsen ofte? (2,1 WBX 1990)
-
sindrehauglum
- -

Hvorfor ryker switchen i tenningslåsen ofte? (2,1 WBX 1990)
sindrehauglum[a]gmail.com
Syncronaut som skrur mye (ufrivillig)
- ønsker å kjøpe girkasse og diff m/sperr T3
Syncronaut som skrur mye (ufrivillig)
- ønsker å kjøpe girkasse og diff m/sperr T3
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Dette har blitt meg forklart: Denne el del tenningslås er den som tar støyten hvis det er noe galt i ledningsnettet ditt slik at den ryker og ikke ledningene brenner opp. Ikke bestandig sikringene ryker vet du.
Noe galt har du nok i bilen din siden en ny ryker så kjapt, men du skal jo heller ikke se bort ifra at den nye hadde en svakhet heller da. Kan jo prøve deg på delegaranti vet du.
Noe galt har du nok i bilen din siden en ny ryker så kjapt, men du skal jo heller ikke se bort ifra at den nye hadde en svakhet heller da. Kan jo prøve deg på delegaranti vet du.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Sjekk pærene
Min switch røyk fordi han som solgte meg bilen hadde satt i 100W pærer.
Det skjedde til alt overmål ombord i ei ferje. Vi pendlet over hardangerfjorden 6-7 ganger før mannen fra naf kom og hjalp til.
Det skjedde til alt overmål ombord i ei ferje. Vi pendlet over hardangerfjorden 6-7 ganger før mannen fra naf kom og hjalp til.
-------
Terje
'87 Westy Club Joker
Terje
'87 Westy Club Joker