Mellomaksel t3
Mellomaksel t3
Hvilkern vei skal gummikoblingen væree montert, frem eller bak???
:
:
Ove Korsnes (o\!/o)
Re: Mellomaksel t3
Har vel vært tema her før....bensin skal ha den bak...diesel motsatt.OVE wrote:Hvilkern vei skal gummikoblingen væree montert, frem eller bak???:
:
Roar Sørnmo
Det er vel det same om du køyrer diesel eller bensin - har min bak på diesel, det same som har vore på mine 2 førre bensinbilar. Kva er argumentet for å snu akselen då? Skulle tru at denne gummiklossen skal ligge nærast "kraftuttaket" - nemleg bak for å dempe belastninga på akselen. (no veit eg ikkje om eg brukar dei rette uttrykka her - er ingen mekanikar)
Kjell Arve Bjørnestad
90 15 44 89
90 15 44 89
Ja det tenkte jeg og, men begynte å lure hvorfor de er montert hver sin veikjell wrote:Det er vel det same om du køyrer diesel eller bensin - har min bak på diesel, det same som har vore på mine 2 førre bensinbilar. Kva er argumentet for å snu akselen då? Skulle tru at denne gummiklossen skal ligge nærast "kraftuttaket" - nemleg bak for å dempe belastninga på akselen. (no veit eg ikkje om eg brukar dei rette uttrykka her - er ingen mekanikar)
Ove Korsnes (o\!/o)
Ja det tenkte jeg og, men begynte å lure hvorfor de er montert hver sin veikjell wrote:Det er vel det same om du køyrer diesel eller bensin - har min bak på diesel, det same som har vore på mine 2 førre bensinbilar. Kva er argumentet for å snu akselen då? Skulle tru at denne gummiklossen skal ligge nærast "kraftuttaket" - nemleg bak for å dempe belastninga på akselen. (no veit eg ikkje om eg brukar dei rette uttrykka her - er ingen mekanikar)
Ove Korsnes (o\!/o)
Nå driver ikke jeg å argumenterer for/mot...det står bare så i verkstedmanualen.kjell wrote:Det er vel det same om du køyrer diesel eller bensin - har min bak på diesel, det same som har vore på mine 2 førre bensinbilar. Kva er argumentet for å snu akselen då? Skulle tru at denne gummiklossen skal ligge nærast "kraftuttaket" - nemleg bak for å dempe belastninga på akselen. (no veit eg ikkje om eg brukar dei rette uttrykka her - er ingen mekanikar)
Rimelig nok er det vel mere futt i 112'ern.
Jeg har faktisk en halvpanel syncro stående her som IKKE har "hardyplata" overhodet.
Roar Sørnmo