skaravelle wrote:Med mye annet rart å holde på med i garasjen, har denne fått stå i fred en god stund. Et par vente-presanger har det blitt, her er en:

Noe stasj til min doka har jeg ikke kjøpt foreløpig, bare skaffet det jeg MÅ ha for å få den ok å se til. Men jeg har da liggende 4 helt nye hjulkapsler som den skal få på sommerhjulene, disse fra Justkampers:
Ellers tror jeg vel at babymoon-kapsler hadde vært veldig fint og spesielt, altså slike:
Men vi får nå se. Hadde jo vært morsomt med to slike på et treff, da! Ellers er jeg enig med deg i at det ville ha vært kledelig med senking av dokaene våre, men 45 mm tror jeg kanskje er nok (coach har vel 35?). Jeg skal ta min gjennom EU først (tidlig i mars), og så regge den, kjøre litt, vurdere om jeg skal beholde den eller selge den. Hvis jeg beholder den, vel så kan det jo hende at jeg går hele pakka med stasj: "nyere stoffinteriør", andre baklykter og framblinklys, gule framlys (pærer), caps, chromefangere, etc., etc. Jeg har liggende ei høyttalerbue som jeg skal montere inn, litt på grunn av en liten rift i taktrekket.
For øvrig har min også et originalt stativ med kapell til lasteplanet som fulgte med med noen små hull, men det har jeg ikke gjort noe med foreløpig (militærfarget det også). Har du bilde av ditt kapell? Har sjekket pris på å få laget helt nytt kapell. Ikke all verden, men det blir jo enklere å lage nytt når en kan levere det gamle som "kopi".
Når har du tenkt å ha dokaen på vegen?