Bilen hoster og harker, ofte kubber, ved tomgang. Hvorfor?
-
Transporter-erik
- -

Bilen hoster og harker, ofte kubber, ved tomgang. Hvorfor?
Har et problem med at bilen hoster og harker, samt rister, ved tomgang/lavt turtall. Ofte kubber den helt også (f.eks i kryss). Det er imidlertid ikke alltid dette skjer, det varierer nemlig fra å være virkelig gale til ok. Noen med erfaringer?
Erik
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
-
Transporter-erik
- -

-
Transporter-erik
- -

-
patrick
- -

- Car: T2-74, T3-Syncro Halvpanel, T3 Atlantic
kan være at spjeldet ikke "klikker" når du slipper gassen og står i fri. hjernen får da ikke beskjed om at motoren skal i tomgangsmodus
-74 panel bay Til salgs
-86 syncro halvpanel 112i
-90 Atlantic automat calypso green.
Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb
Patrick W.
-86 syncro halvpanel 112i
-90 Atlantic automat calypso green.
Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb
Patrick W.
-
Caravilikkehelt
hei hei... har samme problemet eg.. og lurer og på ka det kan vere.. kor finner eg spjeldet henn? eg kan ikkje moter så godt men vet no hvertall ka en coil e :p kan det vere andre ting som e gale og? og en ting til.. noen som vet ka eg kan bruke for å tette en bensin tank?
Caravilikke men skal en dag...
-
Transporter-erik
- -

Heldig er den som vet hva en coil er! Men ja, hvor finner man dette spjeldet?Caravilikkehelt wrote:hei hei... har samme problemet eg.. og lurer og på ka det kan vere.. kor finner eg spjeldet henn? eg kan ikkje moter så godt men vet no hvertall ka en coil e :p kan det vere andre ting som e gale og? og en ting til.. noen som vet ka eg kan bruke for å tette en bensin tank?
Erik
-
Transporter-erik
- -

-
Transporter-erik
- -

-
Caravilikkehelt
Lurer og på det samme... mit beveger seg hvertfall helt fint frem og tilbake når eg dytter på det.. så ut som det va litt oljesøl eller noe inni mitt også.. er det normalt? også e det noen følere av ett slag på den ene luftslangen(litt lengre inne mot motoren) kan de ha noe med saken og gjøre? og noen som vet kossen eg stiller fordeleren? va en som sa det kunne vere derfor min fjusker..
Caravilikke men skal en dag...