Nå er eu-kontrollen gjennomført, og helt feilfritt ble det ikke, en parklyspære (og jeg som gikk rundt bilen bare noen dager før og sjekket), slitte viskere (hmm, det har ikke jeg merket) og noe høy co... 4,46

Den siste raskt avhjelpet med nye plugger og luftfilter, resultat 2,6

Men sist men ikke minst gåen mansjett på en indre drivknute foran... Og her kommer spørsmålet, hvor mye arbeid er det å skifte denne mansjetten? Jeg vet jo at den sitter i 6 små unbrako/12kant i diffen, akkurat som bak, men hvor mye må demonteres for å få akselen ut? Har jo et prosjekt på gang med nye hjulbolter og hjullager foran, men det er nedprioritert foreløpig... Er den mansjetten noe jeg bør ta samtidig med at hjulopphenget er demontert, eller er det fort gjort uten masse demontering? Jeg er jo også klar over at jeg risikerer at knuten blir ødelagt av å kjøre med defekt mansjett, men dette er vel samme knute som bak og de har jeg flere av i reserve. Kanskje jeg bare skal rengjøre og smøre opp en ny med en gang... eller kanskje man skal investere i nye knuter som tåler større vinkel... Var det ikke Bernd Jaeger som hadde det... Hmm, tenke